Geen menstruatie in de stopweek, wel klachten

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door 19Vlinder89, 3 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 19Vlinder89

17 dec 2007
    49
    0
    0
    Hallo dames,

Afgelopen vrijdag heb ik mijn laatste pil ingenomen. Meestal word ik na 3 dagen ongesteld, wat dus maandag was, maar dit ben in niet geworden. Inmiddels zitten we bijna op vrijdag en nog geen spoor van bloed oid. Heb wel al sinds dinsdag last van menstruatie buikpijn en sinds woensdag last van enorme hoofdpijn en mijn borsten doen zeer.
    Ik slik de merkloze variant van Microgynon 20 en ben de maand hiervoor gewoon ongesteld geweest, niet veel maar toch iets en een paar dagen lang.

Heeft iemand hier ervaring mee? In de 8 jaar dat ik de pil slik, heb ik nog nooit een stopweek overgeslagen, kan dit nou echt 'zomaar'?

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!

Liefs, Vlinder

2. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Misschien kan je even een testje wagen

3. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Testje?

4. 19Vlinder89

17 dec 2007
    49
    0
    0
    Ik ga morgen even een testje doen inderdaad. Maar vind het toch zo vreemd!! Geen van jullie dit ooit gehad?

5. 19Vlinder89

17 dec 2007
    49
    0
    0
    Zijn dit twee streepjes :$:$:$

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,8 KB
      Weergaven:
      29
  6. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik zie wel 2 streepjes.. Is het 2e streepje wel roze, want hij lijkt een beetje grijs...

7. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Ja ik denk dat je zwanger bent hoor meid!
    Haal anders een clear blue digitale (met weken, die is gevoeliger)

8. 19Vlinder89

17 dec 2007
    49
    0
    0
    Ik ga straks nog even een Clearblue test halen! Maar is een grijs streepje een teken dat de test verkeerd is gegaan ofzo?

9. 19Vlinder89

17 dec 2007
    49
    0
    0
    Oke, dit is heel raar.. Net weer getest en nu niks te zien, how come?

10. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Kan ook zijn dat na al die jaren deze pil te licht voor jou geworden is.. dat deze pil niet voor ontrekkingsbloeding kan zorgen.. heb ik ook gehad na aantal jaren gebruik van de Microgynol 20.. op gegeven moment alleen maar gedoe mee.. ben toen over gegaan op 50 mg geloof ik.. toen was alles weer in orde!

11. 19Vlinder89

17 dec 2007
    49
    0
    0
    Ik ben juist net overgestapt op de mycrogynon 20.. Dit was de tweede maand. Eerste maand ging alles prima en gewoon,weliswaar licht, ongesteld geworden.

12. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Misschien dat je lijf juist dan nog moet wennen?

En als je het niet vertrouwd zou ik ff langs HA gaan voor bloedonderzoek.. weet je het zeker ;)

13. joyce198

joyce198 Nieuw lid

28 apr 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal
    ik heb een vraag
    ik slikt al 1 jaar microgynon 30 merkloos
    ik heb nu een stopweek overgeslagen maar in mijn vorig stopweek
    was mijn pil op dus ik ben naar de apotheek nieuwe gaan halen
    ik zag meteen dat het weer van een ander merk was dus heb duidelijk aan hun gevraagt of ik de nieuw pil door kon slikken zodat ik geen bloeding kreeg
    hun zeiden is geen probleem
    dus heb de pil doorgeslikt
    Afgelopen woensdag was de pil op
    Normaal ben ik dan 3 dagen voor ik aan de pil weer begin ongestelt en best veel
    Maar nu ben ik wel gister wel wat gaan bloeden maar 4 druppeltjes en vandaag het zelfde.en woensdag moet ik weer aan de pil
    de afgelopen weken ben ik veel moe misselijk twee weken terug pijnlijke borsten maar dat is weer over.
    kan ik toch zwanger zijn ik krijg morgen vroeg een onderzoek in het ziekenhuis voor me maag omdat ik al een paar weken maagzuur heb.met rontgenfoto .
    Mijn vraag moet ik dat onderzoek laten doen .
    hoop dat iemand mijn eens advies kan geven
    bedankt.

14. joyce198

joyce198 Nieuw lid

28 apr 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal
    ik heb een vraag
    ik slikt al 1 jaar microgynon 30 merkloos
    ik heb nu een stopweek overgeslagen maar in mijn vorig stopweek
    was mijn pil op dus ik ben naar de apotheek nieuwe gaan halen
    ik zag meteen dat het weer van een ander merk was dus heb duidelijk aan hun gevraagt of ik de nieuw pil door kon slikken zodat ik geen bloeding kreeg
    hun zeiden is geen probleem
    dus heb de pil doorgeslikt
    Afgelopen woensdag was de pil op
    Normaal ben ik dan 3 dagen voor ik aan de pil weer begin ongestelt en best veel
    Maar nu ben ik wel gister wel wat gaan bloeden maar 4 druppeltjes en vandaag het zelfde.en woensdag moet ik weer aan de pil
    de afgelopen weken ben ik veel moe misselijk twee weken terug pijnlijke borsten maar dat is weer over.
    kan ik toch zwanger zijn ik krijg morgen vroeg een onderzoek in het ziekenhuis voor me maag omdat ik al een paar weken maagzuur heb.met rontgenfoto .
    Mijn vraag moet ik dat onderzoek laten doen .
    hoop dat iemand mijn eens advies kan geven
    bedankt.

Deel Deze Pagina