Hallo, Wij zijn vanmiddag (met 12.6 weken) bij de verloskundige geweest voor een echo. Ik vroeg de verloskundige of zij kon zien of het een jongen of meisje is, maar ze zei op geheimzinnige (maar goed bedoelde) wijze dat we zelf maar op internet moesten zoeken naar de NUB theorie. Ik heb mij in die theorie verdiept, maar kom er echt niet achter wat waarschijnlijk het geslacht van ons kindje is! Dat komt vooral doordat ik het zelf moeilijk vind om te zien hoe het einde van de ruggengraat verloopt. Zou u voor mij een inschatting kunnen maken van het geslacht op basis van de foto's? Ons volgende bezoek aan de verloskundige is namelijk pas over 4 weken. Alvast bedankt! Groet, Sascha
Goedenavond, Ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent, maar helaas kan ik je ook niet vertellen wat het geslacht van je kindje is. De foto's zijn helaas te onduidelijk. Het is lastig om de ruggengraat goed te zien, dus dan is het niet te beoordelen. Nog heel eventjes geduld hebben. Succes! Groetjes Monique