Yes baby hoe te gebruiken?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Frummels, May 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Hoi!
    Ik heb dit product van m'n vriendin gehad maar de handleiding zat er niet meer bij en van het internet word ik niet veel wijzer.

Pack 1 gebruik je tijdens je vruchtbare dagen. Weet iemand of je het vlak voor de seks moet inbrengen of dat het even moet inwerken?

En pack2 om de ph waarde in je vagina te herstellen, hoe vaak en wanneer moet je dat na je eisprong inbrengen?

Hoop dat iemand mij kan helpen.

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je PH-waarde van je vagina is dus verstoord? Dat heb je laten onderzoeken ofzo? Ik zou anders echt niet zomaar met onbekend spul waar je niet eens een bijsluiter van hebt, daar gaan zitten rommelen!

Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Verder ken ik dat spul ook niet.

3. Vlindertje23

Vlindertje23 Actief lid

Dec 15, 2013
    102
    0
    16
    Yes Baby stap 1 is exclusief voor gebruik tijdens vruchtbare dagen. Voor je onvruchtbare dagen, gebruik je Yes Baby stap 2 (Yes Glijmiddel op Water-Basis). De pH-waarde van de vagina is erg belangrijk, en het is essentieel om deze niet te verstoren.

Het is een glijmiddel zo te lezen dus gebruik je lijkt mij tijdens de seks.

4. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Be happy nee dat is niet vastgesteld, dat staat in de bijsluiter...

Dat het voor tijdens de seks is snap ik, maar ik weet dus niet of het vlak ervoor moet of erna en hoe vaak en wnnr pack2 gebruikt moet worden.

Iemand die het ook gebruikt (heeft) en de gebruiksaanwijziging heeft of kent?

5. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Niemand?

6. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

Jul 28, 2013
    1,396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Ik had er nog nooit van gehoord en was nieuwsgierig. Op een site staat het volgende:

Yes Baby stap 1 is exclusief voor gebruik tijdens vruchtbare dagen. De pH-waarde van de vagina is erg belangrijk, en het is essentieel om deze niet te verstoren. Yes Baby creërt een optimaal lichaamsmilieu in de vrouw, door de zuurgraad en andere problemen in de vagina te herstellen met verzachtende en verzorgende biologische ingrediënten. Voor je onvruchtbare dagen, gebruik je Yes Baby stap 2 (Yes Glijmiddel op Water-Basis). Als de pH-waarde van de vagina te hoog is, groeit de kans op bacteriële infecties of een candida schimmelinfectie. Dit kan een zwangerschap negatief beïnvloeden. Yes Baby stap 2 zorgt ervoor dat de vagina op optimale pH-waarde blijft tijdens het grootste deel van je cyclus."

Beide zijn dus glijmiddel voor tijdens de seks, je brengt het dus in voordat je man/vriend bij je naar binnen komt. Nr 1 voor tijdens je vruchtbare dagen (er horen ook ovulatietestjes bij te zitten waarmee je die kunt opsporen) en nr 2 voor je niet vruchtbare dagen. Nr 2 kun je dus gebruiken als je na je eisprong zin hebt. Maakt niet uit hoe vaak. 😊

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,965
    15,600
    113
    Nabij Utrecht
    Maar als je geen verstoorde ph waarde hebt, waarom ga je dan speciaal glijmiddel gebruiken wat hiervoor bedoeld is??

Ik zou dat zeker niet zomaar gebruiken totdat door de huisarts is vastgesteld dat je een verstoorde ph waarde hebt.

8. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Voor zove ik begreep uit de instructies gaven zij aan dat je ph waarde van elke vrouw uit balans is in de luteale fase. Maar ik vind het maar een raar onduidelijk verhaal dus ik ga het maar niet gebruiken.

Share This Page