Hoi allemaal! Omdat wij al 1,5 jaar bezig zijn voor een 2e, lopen we inmiddels bij een gyneacoloog. In deze 1,5 jaar hebben we trouwens niet elke maand strikt gehouden aan gemeenschap in de vruchtbare week door omstandigheden. Bij een inwendige echo heeft de arts gezien dat ik een 16mm eiblaasje had. Ze adviseerde ons daarop 5x om de dag gemeenschap te hebben. 16mm was op een dinsdag. Wij hebben toen op donderdag en zaterdag gezellig gemaakt. Als ik internet moet geloven groeit de eicel elke dag met 2mm en springt deze tussen de 20-24mm. Ik heb niets van een ovulatie gevoeld helaas. Wij hebben dus op donderdag (20mm) en zaterdag (24mm) gemeenschap gehad. Wat vinden jullie, hoge kans of niet? Ik voel nu niets en vrees ook weer voor deze maand. Ik heb wel 2 giga puisten op mijn gezicht (lang niet meer gehad) maar dit kan ook door slechte eetgewoonten komen. Ben nogal emo laatste tijd.
O wat spannend Elke maand is er een kans, het is alleen balen dat jullie al 1,5 jaar moeten wachten... Heb je ovulatietesten gebruikt deze maand? Of getemperatuurd? Wij zijn ook al iets meer dan 1,5 jaar bezig... En volgens het temperaturen hebben we het op de goede dagen gezellig gemaakt... Zit nu op 12dpo maar durf niet te testen omdat al zo vaak teleurgesteld ben Do op vr nacht enorme kramp/steek in mijn onderbuik, en vanavond had ik het weer, dit duurt dan z'n 5/15 min en dan zakt het Echt idee alsof ongi moet worden maar die pijn is minder heftig Heb ook 2 giga puisten .... Op allebeide m'n wangen zit er 1
Nee deze maand geen ovulatie testen. Omdat ik die inwendige echo heb gehad vond ik het vrij nauwkeurig en dacht ik niet te hoeven testen. Nu baal ik er een beetje van. Jullie zijn dus ook al een poos bezig. Lange cycli ook zie ik. Loop je al bij de gyn? Succes hoop een zwangerschap voor jullie!
Wij hebben in juli ons intake gesprek gehad met de gyn En in september terug komen want dan gaan we het bloed bespreken Het zaad van mijn vriend is goed volgens de testen Het duurt zolang ivm vakanties Maar goed we duimen dat het deze maand lukt Misschien als temperatuur morgenochtend hoog blijft toch maar een testje