Ik wil heel graag een kindje, ben nog niet eens zwanger maar wel bezig met wat voor bedje, draagdoek en andere spullen ik zou kopen enzovoort. En hoe we de woonkamer in zouden richten als er eventueel een box bij komt of waar een kinderwagen zou moeten staan want we wonen niet zo heel groot. Is dit obsessief of hebben jullie dat ook? Ik heb het idee dat ik precies weet wat ik zou inslaan op het moment dat ik weet dat ik zwanger ben Het gekke is dat ik twee stiefkinderen heb waarvan de jongste vanaf 8 maanden oud 3 dagen per week bij ons kwam en toen was ik daar totaal niet mee bezig, eigenlijk hadden we ook heel weinig spullen nodig
Dat is wat ze volgens mij klapperende eierstokken noemen . Zolang je het bij fantaseren laat en niet alles al gaat kopen lijkt het me niet zo'n probleem toch .
Haha mijn vriend zegt ook al dat ik klapperende eierstokken heb inderdaad en nee ik heb nog niks gekocht. Dat zou alleen maar in de weg staan en dan gaan de kinderen van mijn vriend denken dat ik zwanger ben en dat lijkt me niet heel handig
Ik lees niks vreemds! Ik had voordat ik zwanger raakte van onze oudste al een paar kleine dingetjes gekocht. Achteraf nutteloos, want vond het later niet meer leuk. -x- Mooiezomer
Herkenbaar hoor! Toen ik eenmaal zwanger bleek te zijn ging ik helemaal los, tot ergernis van mijn man haha.
Oh zo herkenbaar! Ik fantaseerde er wat op los hoor. Al vanaf dat ik uberhaupt wist hoe je kinderen moest maken. Haha! En nu bij de 2e weer. We fantaseren ook lekker samen een eind weg. Mijn vriend zegt ook dat ik dat ook gewoon lekker moet doen en dat als hij het te veel vindt worden dat ie dan wel aan de bel trekt. En als ik nu wat leuks zie dan koop ik het ook gewoon alvast. Hoort erbij denk ik. Ik heb me bij de 1e ingehouden voor de mensen om mij heen maar ik heb me voorgenomen dat ik dat nu echt niet meer ga doen. Dat is ten koste gegaan van mijn ervaring. Zo vaak / lang ben je niet zwanger in je leven dus dan kun je er maar beter optimaal van (proberen te) genieten. Dit keer ga ik me dus helemaal onderdompelen in het zwanger zijn.
Volgens mij herkennen we dit allemaal. Je wilt het liefste alles al kopen en je heb je hele huis is al in gedeeld. Wij hebben bijv een nieuw huis gekocht en ik weet al precies hoe de baby kamer eruit komt te zien, maar ik zou zelf niets kopen. Stel het lukt nooit dan word je elke keer geconfronteerd met al die spulletjes.