Hoi, ik heb een vraag. Sinds 3 jaar ben ik gestopt met de pil en zit sinds 1 jaar in de MMM. Anderhalve week geleden heb ik mijn 2e IUI behandeling gehad daar mijn man verminderd vruchtbaar is. Ik gebruik geen hormonen omdat bij mij alles goed is. Ik heb altijd een "regelmatige" cyclus van 32 dagen. Nu moet ik steeds met LH testen mijn piek bepalen en de dag erna IUI krijgen. Normaal is dat op de 17de/18de dag in mijn cyclus. Dit keer was dit pas op de 20ste/21ste dag ! Betekend dit dat mijn menstruatie nou ook een paar dagen later is ? Had eigenlijk vandaag ongesteld moeten worden maar er gebeurd niets. Wel een beetje een ongi gevoel maar meer niet..........Kortom: betekend een verlate LH piek ook een latere menstruatie ? Heeft het 1 met het ander te maken ? Alvast bedankt ! Gr.
Hi vlindertje, Ja het een heeft met het ander te maken. Met je LH piek, komt ook je eisprong en vervolgens +/-14 dagen later je menses, als je niet bevrucht bent dan. Dus ja een latere eisprong betekent ook een latere menses. Imke