Aleve Feminax

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kimmx, 11 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Hoi allemaal,

Ik heb een tijdje niks meer laten horen van mezelf, komt door een zeer hectische periode. Daarom hebben we ook even een stop gezet achter de kinderwens.
    Maar nu begint het weer te komen en willen we langzaam aan proberen.

Ik ben vandaag ongesteld geworden, maar als ik ongesteld word heb k altijd heel veel pijn. Daarvoor slik ik Aleve Feminax. Maar ik vraag me af of dat wel goed is voor de kinderwens? Want het remt ook de bloeding zelf heb ik gehoord. En of dat nou zo goed is? Ik hoop dat jullie me een beetje gerust kunnen stellen.

Liefs,
    Kim.

2. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, Ik heb ook altijd erge last van menstruatie krampen en ik gebruik ook de aleve feminax. Ik heb dit ook bij de huisarts nagevraagd en het kan helemaal geen kwaad hoor ;)

3. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Dat is fijn om te horen!
    Dank je wel. :)

4. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik gebruik het ook de eerste dagen, soms icm paracetamol, ziekenhuis heeft er nooit wat negatiefs over gezegd. Als ik het dan niet gebruik, functioneer ik voor geen meter door de pijn dus het is helaas niet anders.

5. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Volgens de gyn. Mocht ik deze blijven slikken. Niet voor je doorbreekt maar wamneer je ongesteld bent is t geen probleem

6. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Super bedankt voor de reacties, stelt me weer gerust!

7. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.480
    5.839
    113
    Hier werd het afgeraden omdat het schijnbaar iets met je baarmoederslijmvlies doet qua opbouw. Maar denk dat 1 a 2 dagen geen kwaad kan.

8. YYYYY

YYYYY Actief lid

20 mrt 2016
    129
    35
    28
    Ik heb het hier nooit met een arts over gehad.
    Maar toen ik een onderzoek in mijn baarmoeder liet doen gaven ze het advies om deze te nemen van te voren. Ik neem aan dat ze dit niet zouden doen als dit je kansen verminderd.

9. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    bozoe vindt dit leuk.
  10. Kimmx

Kimmx Actief lid

29 mei 2014
    233
    46
    28
    Kapster
    Utrecht
    Ik gebruik aleve Feminax alleen de eerste dag, 2 pillen tegelijk. Voor de rest niet meer. Hoop dat het dan mee zal vallen!

Deel Deze Pagina