Hoi allemaal, Ik heb een tijdje niks meer laten horen van mezelf, komt door een zeer hectische periode. Daarom hebben we ook even een stop gezet achter de kinderwens. Maar nu begint het weer te komen en willen we langzaam aan proberen. Ik ben vandaag ongesteld geworden, maar als ik ongesteld word heb k altijd heel veel pijn. Daarvoor slik ik Aleve Feminax. Maar ik vraag me af of dat wel goed is voor de kinderwens? Want het remt ook de bloeding zelf heb ik gehoord. En of dat nou zo goed is? Ik hoop dat jullie me een beetje gerust kunnen stellen. Liefs, Kim.
Hoi hoi, Ik heb ook altijd erge last van menstruatie krampen en ik gebruik ook de aleve feminax. Ik heb dit ook bij de huisarts nagevraagd en het kan helemaal geen kwaad hoor
Ik gebruik het ook de eerste dagen, soms icm paracetamol, ziekenhuis heeft er nooit wat negatiefs over gezegd. Als ik het dan niet gebruik, functioneer ik voor geen meter door de pijn dus het is helaas niet anders.
Volgens de gyn. Mocht ik deze blijven slikken. Niet voor je doorbreekt maar wamneer je ongesteld bent is t geen probleem
Hier werd het afgeraden omdat het schijnbaar iets met je baarmoederslijmvlies doet qua opbouw. Maar denk dat 1 a 2 dagen geen kwaad kan.
Ik heb het hier nooit met een arts over gehad. Maar toen ik een onderzoek in mijn baarmoeder liet doen gaven ze het advies om deze te nemen van te voren. Ik neem aan dat ze dit niet zouden doen als dit je kansen verminderd.
Ik heb altijd begrepen dat het wel invloed heeft. Naproxen valt namelijk onder NSAID’s. Ik gebruikte naproxen voor mijn hernia. De ha heeft toen gevraagd over een kinderwens en gaf aan dat ik het dan niet meer mocht gebruiken. Dit is was het Lareb erover zegt. https://www.lareb.nl/media/2996/factsheet-pijstillers-nieuwe-template.pdf
Ik gebruik aleve Feminax alleen de eerste dag, 2 pillen tegelijk. Voor de rest niet meer. Hoop dat het dan mee zal vallen!