ha meiden, na jaren te zijn weggeweest ben ik weer terug op het wachtbankje! Dit keer net zo ongeduldig en onzeker als toen Althans, ik denk dat ik dat was aangezien ik met 10 DPO ook testte toen. Wij zijn eigenlijk nog niet echt bezig geweest. Ik heb 2 weken terug een spiraal laten verwijderen. 4 dagen erna nietsvermoedend 'close' geweest... en dag erna dacht ik plots vruchtbare te merken ( ik ben jaren niet ongesteld geweest maar merkte wel netjes hoe mijn cyclussen waren elke maand). Ik dacht, ik doe eens zon action LH test (midden op de dag). positief.. enkele uren later nam hij af en dag erna negatief. Wellicht had ik nog net mijn piek te pakken. Nogmaals even ons best gedaan en hierna helemaal laten rusten. Ik kon toch niet geloven dat ik 2 weken na het verwijderen al kans zou maken.. ( overigens volgens HA niet nodig menstruatie af te wachten) Maar toch blijf je ineens hopen.. nu ga ik natuurlijk ineens alles voelen, precies zoals ik had tijdens mijn laatste zwangerschap. Naar mijn idee wijst alles erop dat ik zwanger ben al weet ik dat het enorm kan tegenvallen. In principe volgens de boekjes heb ik 2 keer een aantal uurtjes heel licht bloed verloren ( 5 en 7 DPO). Dit was meteen weer weg. Ik zit nu op 9 DPO. Om een lang verhaal kort te maken.. Welke dag testte jullie positief? iK heb vanmorgen een KV cassette er tegenaan gegooid maar witter dan wit. Omdat ik bij mijn zoontje al een vrij duidelijke had 10 DPO ben ik super onzeker nu.. al weet ik dat ik gewoon niet moet zeuren. Wie geeft nog wat hoop
Is pas een heel topic over geweest met een poll erbij even zoeken Antwoord op je vraag... 1e zwangerschap pas nod getest. 2e 9 dpo 3e 11 dpo (vmk) 4e 9 dpo
Hier pas op 12dpo een duidelijke test deze zwangerschap, maar als je op 7dpo innestelingsbloed verloor, dan zou je nu al positief testen. Ik denk eerder dat je lichaam wat in de war is door je spiraal en dat je daarom spotting hebt. Ik zou wel niet met Kruidvat testen, die zijn niet meer wat ze geweest zijn als je er een vroege test tegenaan wil gooien, zou ik gaan voor een predictor early. Als die negatief zijn is het echt negatief, en als ze positief zijn is het echt positief.
Bedankt meiden! Altijd fijn even je hart luchten. Iemand enig idee hoe snel je dan al een positieve test kan hebben na innesteling? Had het wel pas in de avond 7 Dpo..maar heb er een hard hoofd in dan. Doe ik er goed aan morgen nog een keer te testen of zonde??
Zo snel na verwijderen van je spiraal kan ik me nauwelijks voorstellen dat je baarmoederslijmvlies dik genoeg is voor innesteling. Mijn huisarts raadde wel aan tenminste 1 menstuatie te wachten, maar waarschijnlijk kan het geen kwaad, maar kan het vruchtje niet innestelen. Relax, volgende maand zijn de omstandigheden veel beter.
Het schijnt echt vaak goed te gaan zonder menstruatie er tussen maar jou beredenering klinkt logischer. Afwachten maar
1e 14 dpo (dacht ik maar dat was zon knaller, ik bleek ook langer zwanger te zijn. 2e 9 dpo een tuurder
Bij de eersre op 10 dpo positief getest ( tuur streepje ) En nu met deze zwangerschap op 9 of 10 dpo positief getest met duidelijk streepje
Ik had twee dagen voor NOD (12 dpo) een innestelingsbloeding. Precies op m'n NOD testte ik pas positief binnen de afleestijd.
bij de tweede 9/10 DPO 1-2 weken zwanger op de CB. Bij de eerste testte ik op CD24 positief. Toen geen ovu testen gebruikt dus DPO weet ik niet.