Onregelmatige cyclus

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mamavan3bengels, Feb 13, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavan3bengels

Feb 9, 2021
    66
    4
    8
    Female
    Het was toch een ongesteldheid. Ik heb nu voornamelijk last van mijn eisprong. Gisteren had ik mijn piek en sindsdien misselijk en hoofdpijn. Normaal vandaag eisprong.

2. enjoyhappiness

Feb 16, 2021
    9
    1
    3
    Female
    Ah jammer

3. Mamavan3bengels

Feb 9, 2021
    66
    4
    8
    Female

Na 2 jaar anticonceptie vrij te zijn denk ik dat het niet meer zo vanzelfsprekend ga zijn zwanger te worden . De vorige 3 was het binne de 2 maanden altijd raak . Nr 4 is welkom is het niet is het zo, mijn vriend en ik hebben er elks al 3 uit vorige relaties . Al zou 1tje van ons samen leuk zijn .

4. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    Je kan ook bij kruidvat de kruidvat 2 voor 5 euro kopen. Die zijn een stuk goedkoper en net zo goed. Of bij trekpleister de trekpleister 2 voor 5 euro. Niet de early variant kopen want die geven vaak vals positief. En dan met ochtendurine

5. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    ik bedoel het niet verkeerd, maar het is wel ander zaad dan die van je toenmalige man he. Dus die combinatie van jullie 2 kan inderdaad anders uitpakken. Maar in een ander topic las ik dat jullie net een paar maanden samen waren, dus ik neem aan dat jullie ook nog niet zo lang bezig zijn voor een kindje? Alles kan nog hoor echt.

6. Mamavan3bengels

Feb 9, 2021
    66
    4
    8
    Female
    Ik ben van mei gescheiden van de papa van de jongste en ook daar gebruikte ik al 1,5 jaar geen anticonceptie ! Nu laat ik de natuur zijn gang gaan , wat komt mag komen . Al ben ik er sinds vorige maand wel meer met bezig omdat ik toen het gevoel had zwanger te zijn . Eerst maar even uitpluizen hoe mijn cyclus er uitziet , vroeger kon ik mijn klok er met gelijk zetten dit is de laatste jaren heel wat anders .

7. enjoyhappiness

Feb 16, 2021
    9
    1
    3
    Female
    Bedankt voor de tip

ik zal morgen langs de winkel in m’n pauze van m’n werk

Stokstaartje86 likes this.
  8. enjoyhappiness

Feb 16, 2021
    9
    1
    3
    Female
    Ik heb een dochter uit een eerder huwelijk , mijn vriend heeft geen kinderen dus wij zouden graag samen ook een kindje willen.

ik ben sinds nov van de spiraal af , is nog niet zo lang maar ik ben alweer 35 en heb diabetes type 1 dus mag ook niet te oud zijn.

nu eindelijk mijn diabetes perfect ingesteld en hebben we groen licht .... een zware taak om perfect te blijven zitten maar is voor een goed doel

9. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    oke dus in de 1.5 jaar met de papa van de jongste ook onbeschermde sex dus. Dat is dan best apart ja als je eerder snel zwanger was van hem. Ja dat uitpluizen van die cyclus kan weleens ingewikkeld zijn soms ja helaas

Share This Page