Nu flesje bijgeven? Hoe? (allergie.. )

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door 2jees, 24 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

Hmm ben echt even :(

Ik geef vanaf het begin Bv en opzich gaat dat goed, soms even een dipje maar komt steeds weer goed. Mijn dochter wil niet heel vaak drinken en dan maar kort aan één 1 kant.. Daar deed ze het wel goed op.

Ik zit op Koemelk en sojavrij dieet, dat gaat goed. In het weekend kwam ik er achter dat in het brood wat ik altijd eet ineens sojabloem zit ;) Bedankt, hele nacht hoesten, kokhalzen en verkouden. (Slijm.)
    Goed, dat gaat weer over natuurlijk maar het is niet leuk. Ik ben zeker voor Bv (tot een jaar dan) maar dit.. we genieten allebei niet. Ze heeft geen zin om de TSR op te wekken, ik probeer haar er telkens weer aan te krijgen.. heeft ze eindelijk de melk, laat ze telkens los en wil gaan zitten.. (ook als het rustig in de kamer is). Ze jammert steeds en drinkt weer ff, op en af. Tot ze helemaal ophoud maar ze blijft zeuren. Ik weet niet of ze dan wel genoeg heeft gehad. Ze wil er niet weer aan dus je zou denken, genoeg. Maar waarom doet ze dit dan?? Ik dacht, ik ga een flesje KV geven en kijken hoe dat gaat. Ik ben die onrust een beetje zat.. De gewone HA voeding heb ik zelf gedronken maar daar reageerde ze op. Ik dacht dat je bij de apotheek NEOCATE kon krijgen, wat wel zou moeten kunnen. Daar wisten ze er niets van.. Toevallig hadden ze nog een blik omdat iemand iets verkeerd besteld had. Maar het kostte voor 400 gram 77 euro, dus eerst maar even bedankt ;)

Wat moet ik doen..

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Even je borst stimuleren voordat je haar aanlegt? Ik zou geen kv geven als het met je dieet goed gaat. Lastig drinken herken ik wel. Ze heeft geen spruw? En misschien komt er een tand aan?

Drinkt ze nog 's nachts?

3. 2jees

2jees Niet meer actief

Eigelijk wil ik dat ook niet. Ze heeft nooit relaxt gedronken maar hetwordt steeds erger!

spruw/tanden niks van te ontdekken..
    Slapen is ook drama momenteel..

Zonet haar telkens weer terug geduwd aan de borst :) uiteindelijk heeft ze toch aardig gedronken en is tenminste even eenhalf uurtje vrolijk.. lastig hoor.
    Stimuleren doe ik ook wel, maar ook las de melk wel komt houd ze steeds op en wil gaan zitten.. Of wordt ze gewoon 'groot'? Doen andere kindjes dat ook bij deze leeftijd? Wil ik haar teveel pushen? Mar ze is wel tevredener nu ze wat gedronken heeft..

ja de nachten zijn bagger.. dankzij BV slaapt ze vaak weer in (bij mij in bed) maar vaak genoeg ook niet, ligt ze te spelen..

Niet doorslapen oke, maar dit breekt wel op, icm een verkouden man die me wakker houd..

4. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik bedoel met onrustig dat ze met de benen trappelt/schopt, met de armen heen en weer slaat.. En gaat zitten dus.

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Het onrustig drinken ken ik heel goed. Hier was dat rond 8 maanden, toen alles interessanter werd. Ik zou volledig op haar verzoek voeden en als je voedt, dat altijd op een donkere slaapkamer doen. Verder rustig blijven en niet proberen haar te laten drinken, want dat werkt vaak averechts. Misschien wil ze een andere positie proberen? Mijn dochter ligt nog altijd in de madonnahouding, maar toen ze zo druk was werkte een beetje rechterop zitten prima.

Sterkte en succes! Niet leuk als het met moeite gaat, en dan ook als je nog weinig slaap krijgt (daarover gesproken, kan je man niet tijdelijk op de logeerkamer? Niet zo gezellig, maar dan kunnen jullie allebei wel wat rustiger slapen).

6. 2jees

2jees Niet meer actief

Dankjewel! Voor nu is de enige optie haar wat pushen.. Ik heb nog een dochter dus kan nniet steeds naar boven. savonds doet ze het ook trouwens.

ik heb haar nu wat meer rechtop dat werkt wel! Ze heeft altijd al graag alles willen zien.. Ze trekt alleen zoveel, au..

Haha nee we hebben geen logeerkamer/bed.

7. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Ons mannetje drinkt ook vaak erg onrustig de laatste tijd. Ik voed hem nu vaak in de rugbyhouding, dat lijkt een stuk beter te gaan.

8. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Even over fv als je toch doet: kijk online het is goedkoper..
    En als ze allergie heeft met bewijs dan wordt het vergoed of op recept.
    Bewijs betekent dat je steeds schrijft en fotos maakt van haar gedrag en uiterlijk binnen 4 weken en dan na 4 weken profocatietest.
    Gewoon bij HA of CB informeren of doorverwijzing naar KA vragen voir recept

9. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Mijn dochter is ook erg onrustig daarom ga ik altijd als het kan met haar in bed liggen. Dan ziet ze alleen mij. Misschien dat dat helpt?
    Zittend voeden gaat wel maar dan is ze idd heel snel afgeleid.

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier dronk ze rond die leeftijd steeds voor en na elk slaapje even. Dan wilde ze eventjes drinken, een paar minuten en dat was net voldoende. Hier ook wel halfzittend laten drinken, mevr heeft hier ook geen rust in haar kont.
    Rond 8 maanden de bv aan haar slaapjes gaan koppelen en sindsdien drinkt ze alleen nog boven in het donker voor het slapen gaan en kan ze ook goed de rust er voor vinden.

11. 2jees

2jees Niet meer actief

Dank jullie wel..
    Gisteravond was ik weg en heeft mijn man een vriezer flesje gegeven, 80cc. Die had ze snel leeg en er een paar uur op geslapen.. Ik denkdat ze toch niet genoeg binnen kreeg.

Ze drinkt nu alleen als ze heel erg dorst heeft ;) Tussendoor kolf ik voor de productie en als ze echt nietwil kan ze dat drinken. Miss toch dooorzetten

Deel Deze Pagina