Wie gaat er nu ook voor haar eerste kind, deel 3!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by engeltje23, Oct 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    En alweer nummer 3!

2. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    zo, alweer topic nummer 3! wat gaan we hard!

@danty: ik ga aan je denken morgen hoor! heel veel suces morgen en ook al is het heeeeel spannend, je moet maar blijven denken aan hoe goed je je straks gaat voelen als je weer hersteld bent! geen pijn meer en geen morfine meer!

@engeltje: wat een gek idee lijkt me dat zeg! dat je nu al precies weet wanneer hij er is! Ik vond het al zo gek bij mn inleiding dat ik wist toen we naar t ziekenhuis reden dat we terug zouden komen met zn drie... jij weet gewoon al precies het tijdstip!
    spannend hoor, ben zelfs al een beetje zenuwachtig voor je :)
    4 oktober is trouwens een mooie datum! de volgende dag ben ik namelijk jarig :-D
    en wat balen van je collega's, niet fijn!

@liz: die foto op facebook.... geweldig! wat een lekker prupke zeg! en dat vieze gezicht wat ze trekt! haha!

@hier: vandaag bij t cb geweest en Pim heeft zn eerste prikjes gehad! wat was dat zielig! Ik vond het echt enorm sneu voor m, maar had een beetje zoiets van: heel zielig maar het hoort er nu eenmaal bij. man was mee, nou die had die zuster wel kunnen vermoorden! Niet dat zij het verkeerd deed hoor, ze was juist erg aardig, maar gewoon omdat hij het zo ontzettend zielig vond voor Pim! zat helemaal met tranen in zn ogen! en ik maar denken dat wij moeders emotionele wrakken zijn ;) valt wel mee dus!
    Hij heeft Pim ook nu pas voor t eerst losgelaten, heeft m de hele middag lopen knuffelen omdat ie m zo zielig vond...
    Hij heeft ook wel echt heeel hard gehuild hoor, heb m nog nooit zo hard horen gillen, dus ook wel sneu... maar hij was het geloof ik 5 min later alweer vergeten!

verder net lekker een monchou taart gemaakt voor morgen, dan komen er vast twee vriendinnen op visite voor mn verjaardag, samen met kleine Lise (de iniminibeebie).

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    2,530
    1
    0
    En gevonden!

Danty veel succes meid... ik duim voor je!

Wolkje zielig he die prikkels! Sarah mag donderdag weer!

Reageer later meer... Saar is onrustig aan het eten!

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    @ wolkje: ah gossie wat sneu voor pimmetje ( en jullie!) zeg! Lijkt me ook echt zo niet leuk! En al helemaal niet als ze dan zo verdrietig zijn! Hopelijk krijgt hij verder niet teveel last van zn prikjes!
    En oehh zelfs papa wat traantjes!
    Ok jouw verjaardag kan ik dus niet vergeten dan, altijd een dag na mn ukkie :) En lekker monchoutaart! Wij gaan hier donderdag maar aan de cupcakes ;)

5. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    2,899
    584
    113
    huismus
    dankjullie wel dikke knuff xx

6. Flierefluiter

Flierefluiter Fanatiek lid

Aug 4, 2011
    2,137
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb 'm ook gevonden..

@wolkje: mannen zij soms net mensen he.... leuk om je man zooo zorgzaam te zien, lijkt me. en arme pim, maar idd... het hoort erbij... ennuh.. als je een stukje taart over hebt... :p

7. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Jeetje...deel drie al weer!!

Flier, wat fijn dat je iets aan de tips hebt gehad! Ik hoop met je mee dat Adam vannacht ook weer wat uurtjes pakt. En...hoe smaakte water? ;)

Wolkje, ik weet niet of je t al gezien had, maar had nieuwe foto's geplaatst in mn album. Staan nog meer fruithap taferelen op hihi. En bah...prikjes! Wat vertederend dat je man natte oogjes kreeg zeg. Gelukkig is t weer achter de rug. Veel plezier morgen met je vriendin en dr schattige iniminie baby. En natuurlijk lekker smullen van je taart!

Pluus, en...is Saartje wat bedaard en heeft ze rustig kunnen drinken?

Engeltje, jij gaat donderdag eerst maar aan de baby en daarna aan de cupcakes hihi!

Danty, nogmaals sterkte morgen lieverd!

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Hahaha ja andersom mag ook niet liz.... Moet eigenlijk vanaf 12 uur snachts al nuchter zijn... Ben allang blij dat ik om 7 uur toch nog een droog crackertje mag nemen! ;)

9. Flierefluiter

Aug 4, 2011
    2,137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Liz: Tja... ik vind dat wij hier best lekker water hebben... Niet zo lekker als bij mijn ouders... maar toch redelijk lekker... ;) En idd.. die tips werpen nu al hun vruchten af! Ben er heel blij mee... Nu snap ik ook waarom het de eerste dagen ook zo goed ging... toen deed ik Adam (onbewust) ook veel sneller in bed nadat ik ff met 'm geknuffeld had... Maar toen gingen mensen (=familie) tegen mij zeggen dat ik meer tijd met 'm moest doorbrengen om een goede band met 'm te krijgen... En toen liet ik 'm dus net te lang wakker blijven... terwijl ik nu ook gewoon met 'm knuffel.. dat kan allemaal best binnen die tijd... gewoon een kwestie van effectief met je tijd omgaan... Hahaha... ennuh... ik let nu ook beter op dat tijdens mijn voedtijd hij ook echt drinkt en niet mijn tepel als veredelde speen gebruikt.. doet hij dat wel.. dan haal ik 'm van de borst af.. dan is hij blijkbaar klaar met drinken... dus ik voed nu geen 2x 20 min meer... Man... wat een verademing... En tevreden dat hij is.. jemig... moest 'm voor de 21.00u voeding wakker maken.. en nu ligt hij al weer in bedje.. en is het STIL!!!!

MORAAL VAN HET VERHAAL: VOORAL OP JEZELF VERTROUWEN EN NIET BLINDELINGS GOEDBEDOELDE ADVIEZEN VAN MENSEN OPVOLGEN DIE DAN WEL GEEN KINDEREN HEBBEN... OF AL HEEL LANG GEEN KLEINE KINDEREN MEER HEBBEN...!!!!

10. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    OMG OMG OMG!!!
    zit ff de aflevering van barbie's baby van vanavond terug te kijken...
    half den haag zat daar op de kamer en met 9 cm zit madam haar haren te kammen? Wtf?

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Niet verder verklappen!!! Ik ga straks pas kijken, manlief is voetbal aan t kijken!
    Zal ik eens wat vertellen? Die beste vriendin van haar was de collega van mn neef! Hihi hij heeft daar zown hekel aan, net als aan barbie, die kwam regelmatig langs bij hun!

Goed gesproken flier! Doen wat jou zelf het beste lijkt!

12. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    heel goed flier! doe wat je gevoel je ingeeft! jij bent zn mama, en laat die "mensen" maar lekker roepen :)

13. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    ik zal niks verklappen verder maar meeeeeeen.... dat had ik toch niet op die manier gewild zeg... vreselijk!

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Meiden ik kruip mn nestje in, ff barbie kijken en proberen te slapen, maar mn buik is weer erg onrustig, dus hoop dat t lukt!
    Slaap lekker!

15. Flierefluiter

Aug 4, 2011
    2,137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh... shit.. ik heb Barbie 'gemist'... kan ik het 'gratis' terug kijken? dan ga ik dat morgen doen... Nu ff kolven.. dan kan mijn vent de laatste voeding doen!!! :p
    Ik ga lekker heel wat uurtjes slapen vannacht... denk ik... en het huisje is al opgeruimd en schoon voor het kraambezoek van morgenochtend... alleen nog ff boodschappenlijstje maken en ik ben klaar voor mijn bedje!

Alvast weltrusten allemaal!!!

16. Liz81

Liz81 Niet meer actief

Flier, fijn hoor..dat je er zoveel aan had en dat het je ook net dat zetje geeft die je nodig hebt om lekker op jezelf en jouw gevoel te vertrouwen. Want idd, iedereen heeft wel goedbedoelde adviezen en meningen, maar ja...die kennen jouw kindje niet zo goed als dat jij hem kent.

Wolkje, ik heb het ook gezien! Lekker belangrijk, je haren...als je op het punt staat om je kindje er uit te poepen! Met 9 cm ontsluiting had ik het niet meer. Maar ja, verschil moet er wezen he. En daarnaast...pff...moet er ook niet aan denken dat mijn hele familie aan mijn bed stond zeg. Ik weet nog wel dat ik zelfs mijn vriend teveel vond. Ik vond de pijn waar ik doorheen moest niet alleen vevelend en naar, maar ook iets heel erg intiems en van mij. Misschien nog wel intiemer dan mijn 'doos' die dan in een 'kijkdoos' zou veranderen ;) Nee hoor...daar hoef ik niemand anders dan mijn vriend bij te hebben!

Engeltje, meid...wat zal jij uitkijken naar dat ene crackertje die jij mag verorberen donderdag ochtend muhaha! Zal ik eens zeggen wat ik denk? Ik denk dat jij donderdag ochtend nog te nerveus bent om je tegoed te doen aan dat heerlijke crackertje!

Flier, oeh..hihi, dan heb je wat gemist! Via internet kun je het ook bekijken. Dat is geloof ik wel gratis.

Meiden, ik duik ook mn bedje in. Morgen weer vroeg op en lekker werken!

17. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    Flier: je kunt het gratis terug kijken online! Ik heb dat vanavond ook gedaan. Alleen bij Net5 moet je betalen om dingen terug te zien.

En idd Zeg... Al die mensen aan je bed... Ik wordt er al kriebelig van als ik er aan denk. Denk dat ik ze allemaal echt uiterst onvriendelijk eruit had gebonjourd! En meteen 100 man op kraambezoek na 5 min! Laat ze ff alleen zeg!
    Ik vond het inderdaad ook heel intiem en alleen van mij en m'n man.

Pim is helemaal van slag van z'n prikjes: slapen slapen slapen! Net z'n fles maar half leeg gedronken en toen viel ie weer in coma. Hopen dat dit niet betekent dat ik er vannacht weer vaak uit kan!

Slaap lekker allemaal!

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Check in!

@ liz: Als ik dat crackertje niet zou eten en daarbij ook nog eens zenuwen heb wat op mn buik slaat altijd, zou ik alleen maar lopen spugen, dus zeker wel dat ik ernaar uitkijk om die te eten. Anders lig ik alsnog met een plofkop in t ziekenhuis en dat is nu juist niet omdat ik niet hoef te persen ;)

En ohhh barbies baby, echt niet normaal! Zou echt knetter worden idd van al die familie en knoflooklucht om me heen en idd haren kammen met 9 cm ontsluiting, waar je al niet aan denkt!

@ wolkje: vervelend dat hij wat van slag is door de prikjes! Hopelijk slaapt hij alles er snel uit en slaapt hij vannacht ook gewoon nog door!

Ohhh en morgen ben ik ook gewoon mama!
    Zou zo blij zijn als ik ben dichtgenaaid en die kleine gezond en wel in onze armen ligt! Ben wel benieuwd hoe flink ons binkie nu uiteindelijk is! Lengte meten doen ze volgens mij alleen niet bij kindjes in stuit, maar dat zien we morgen wel ;)

19. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    2,899
    584
    113
    huismus
    nog 1 engeltje dan ben je mamaaaaaaaaaa..heel veel sucves en plezier morgm;)

20. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Thnx meis! Jij heel veel succes voor strakjes!!
    Zal aan je denken meis, dikkebknuf!

Share This Page