Hoi allemaal, Ik ben deze maand begonnen met tempen en door mijn onregelmatige diensten doe ik dat niet elke dag op hetzelfde tijdstip, maar gewoon als ik wakker wordt. De uitslagen zien er toch goed uit en ik heb op fertility de curve bijgehouden (daar staat trouwens ook dat je elk moment van de dag mag tempen, als je maar 5 uur slaap hebt gehad!) Ze hebben nu uitgerekend dat mijn eisprong eerder is dan ikzelf altijd dacht; namelijk al op dag 12 van de cyclus! En ik heb altijd een cyclus van rond de 27/29 dagen. Gelukkig hebben we deze maand wel op de goede dagen geklust en dus hopen we maar dat het gelukt is. We moeten helaas nog wel 2 weken wachten voor we weer wat meer weten, want dan kunnen we pas testen Dus voor alle meiden met onregelmatige diensten...... we kunnen gewoon meetempen!, Kus Daffie
hee daffie, ik temp ook al een tijdje terwijl ik onregelmatige diensten heb hoor.. gaat heel goed...en ja je moet inderdaad minimaal vijf uur slaap hebben gehad... in het begin vond ik het raar om pas in de middag mijn temp op te nemen....maar goed, als je om ongeveer half acht uur in de ochtend thuis komt, moet je wat.. als ik nu zo terugkijk op mijn temp kaartjes, denk ik niet dat er veel verschil in zit met anderen die het wel op de juiste manier doen... maar was wel blij met de info van de meiden hier, want in het begin maakte ik me toch wel zorgen dat ik geen temp kaartje kon bijhouden. Aoife