Hoi wie kan me helpen? Ik heb afgelopen donderdag rose bloedverlies had en vrijdag was het beige/bruin maar een klein beetje maar. Vandaag was er eerst helemaal niks en net was het weer een beetje beige/bruin Ik heb volgens mij mijn eisprong al gehad maar mijn cyclus is nogal onregelmatig meestal tussen de 6 en 7 weken en nu zit ik bijna op de zeven weken. Mijn borsten zijn soms wat gespannen net of er iemand achter me staat en ze naar achter wil trekken. Ik heb ook wel af en toe het idee dat ik ongi moet worden en dan baal ik weer en ren naar de wc en dan zit er gewoon helemaal niks. Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven en ook wou ik even vragen of ik nu al eventueel een test kan doen of moet wachten Alvast bedankt Veel liefs joyce
ik hoop dat het een innesteling was maar wou eigenlijk zometeen een test doen maar daar komt dan nog niks uit dan?
ben ik weer even. heb vandaag nog steeds van beige/bruin afscheiding. het is niet zoveel ik gebruik een inlegkruisje. ik weet nu niet meer of ik nu ongi ben of wat er anders is. ik heb de hoop een beetje verloren dat ik zwanger zou kunnen zijn. heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt of ? liefs joyce
hey meid, ik heb dit precies zo gehad de cyclus voordat ik zwanger werd. ik vond dat raar en dacht aan een innesteling wat later bleek niet zo te zijn. ik had het besproken met mijn gyn en die vertelde dat het heel vaak voorkomt dat er een'rare' ongi is de maand voordat iemand zwanger raakt. vraag me niet hoe dat komt maar vaag is het wel. ik zou wat natasja zegt over een weekje testen. een innesteling is natuurlijk niet uitgesloten. succes ermee
dank je maar het is nu al 4 dagen zo en het is maar zo'n klein beetje en het is nog niet eens rood echt beige/bruin achtig. ik wou eerst een foto plaatsen maar vond dat toch ook wel weer een smerig idee dan konden jullie zien wat ik bedoel. ik hoop dat je gelijk hebt angel eyes dan ben ik volgende maand misschien ook zwanger.
zoiezo zou ik even contact opnemen met je huisarts, een cyclus van 6 a 7 weken is natuurlijk vrij lang. misschien kan je HA iets voor je betkenen. ennuh niet vastpinnen hoor aan mijn eerdere bericht het kan natuurlijk alle kanten opgaan.
ja ik weet het dat hij erg lang is maar dat is hij altijd al geweest ook voordat ik van denise zwanger raakte. met de pil was ik altijd op tijd maar ja dan ben je het ook niet echt en dat is ook al weer 7jaar geleden zal de ha van de week eens bellen en dan stuurt hij me maar weer naar de gyn
Ik heb 10 oktober een echo gehad, waar het vruchtzakje te zien was. zoals de gyn het toen inschatte was ik zover als dat mijn banner aangeeft. het is alleen nog moeilijk te zeggen nu over 2 weken moeten we terug en dan kunnen we het hartje zien als het goed is. en rond de 12 weken gaan ze een echte termijn echo doen waar de uiteindelijke officiele uitrekendatum uit zal komen. foto staat trouwens in mijn album
ik heb er ook de afgelopen week last van gehad en weet ook niet wat het is ga ook maar ff langs de ha