Hallo, Ik heb een vraagje. Ik heb een paar maanden geleden foliumzuur gehaald bij de da. Is deze even goed als van de apotheek? Groetjesss
idd als je enkel foliumzuur slikt maakt het niet zoveel uit waar je het vandaan haalt of je het nou bij de apotheek vandaan haalt (merk en duurder) of bij de drogist (merkloos en goedkoper) de samenstelling is hetzelfde in elk soort zit 0,4 mg van wat ze voorschrijven wanneer je stopt met de pil omdat je een kinderwens hebt... succes
ik heb vitaal zwanger van het kruidvat (zit ook 400 foliumzuur in, maar ook andere vitaminen en mineralen).
ik slikte fem natal van davitamon. hier zitten verschillende vitamine in, deze is wel wat duurder hoor. Gr Tascha
Foliumzuur is foliumzuur hoor, het is niet omdat de ene duurder is dan de ander, dat de een daarom beter is dan de ander.
ik heb ook nog even een vraag! Wij zijn nu 8 maand bezig en ik slik dus nu al 9 maand de tabletten!Moet ik hier gewoon mee doorgaan? liefs
Hoi Donky! Op mijn potje (van Etos) staat dat je minimaal 4 weken voor je zwangerschapswens moet beginnen en dat je moet blijven slikken tot en met je achtste week zwangerschap... Groetjes Chris
het slikken van foliumzuur heeft verder geen nadelige gevolgen voor als je nog niet zwanger bent, dus idd vanaf dat je stopt met de pil tot het moment dat je 3 mnd zwanger bent (niet 8 wkn maar 12 wkn) is het slikken van foliumzuur aan te raden.. ik slik het nu inmiddels al 10 maanden en hoop dat ik er over pakweg 3 mnd en een week mee kan stoppen...
thanx voor de antwoorden! tja baal er een beetje van want ik ben best af en toe laks met de tabletten! ga me proberen er zo goed mogenlijk aan te houden! liefs
Ik nu ondertussen ook al bijna twee jaar aan een stuk foliumzuur. Heb ook af en toe wel eens een dagje overgeslaan maar dat kan geen kwaad hoor Als alles goed gaat, mag ik er over een week of zes mee stoppen Jippie
Even over dat stoppen met foliumzuur, ben afgelopen donderdag bij de verloskundige geweest en die zei dat ik de hele zwangerschap door multivitaminen voor zwangeren moest nemen. Dus slik nu fem natal van davitamon en daar zit ook 400 mg foliumzuur in. In principe is elk huismerk goed genoeg, maar t moet wel speciaal voor zwangeren zijn(zit geen vitamine A in). En in elke multivit voor zwangeren zit foliumzuur, dus als jullie t ook moeten van de VK zit t stoppen met foliumzuur er voorlopig niet in.
Ik heb maanden foliumzuur gebruikt van DA, en toen ik 13 weken zwanger was (mijn vk raadde aan tot 12/13 weken) ben ik overgestapt op gravitamon.
ik heb de foliumzuur van de etos, eigenmerk, zijn piepklein dus makkelijk weg te slikken,ze zijn nog kleiner dan de pil.
Ik heb "zwanger worden"tabletten van de Etos. daar zit ook foliumzuur in.Het is een roze met zilvergrijze verpakking.de 2de fase daar van is "zwanger zijn"tabletten en dan heb je ook nog "jonge moeder"tabletten dus als je net bevallen ben.
Ik gebruik Davitamon Fem Natal. Dacht als ik dan toch weer tabletten ga slikken, dan maar meteen ook wat extra vitamines zo in de herfst/winter.... Groetjes Jelske
Ik heb foliumzuur bij de apotheek vandaan: 90 stuks voor 2 euro 50. Dus ook niet duur hoor. Belangrijk is dat je het slikt in welke vorm dan ook. gr Alies