zwanger vandaag 5 weken echo gehad niks te zien inwendig ?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door yOurTheOnlyOne, 27 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yOurTheOnlyOne

4 jan 2009
    38
    0
    0
    hallo.
    ik heb vandaag te horen gekregen dat ik gelukkig wel zwanger ben ,
    ben nu 5 weken en 1 dag
    mijn gyn vertelde dat het normaal was dat er nu nog niks te zien is , maar ik maak me zorgen , wel zei ze dat mijn bmslijmvlies heel dik was en dat een teken aangaf van mijn zwangerschap ,
    ik moet over 2 weken terug en dan moet er een beebje zitten volgens haar , ik heb mijn eisprong wel heel laat gehad dus ben een week eerder als gedacht , volgens haar moet ik me geen zorgen maken maar ik ben echt onzeker ,

hoop dat iemand reageert please

ben wel supper blij maar durf niet al te blij te zijn , help me aub

Edit mod:
    Gelieve geen hele post vetgedrukt te plaatsen.

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Als de gyn zegt dat het goed is, dan is het zo hoor meis.
    Met 5 weken is er nog erg weinig te zien. Misschien een vruchtzakje en een verdikt baarmoedervlies, maar verder niets. Volgende keer zie je vast een kloppend hartje (dat begint vaak te kloppen met 6 weken). Probeer te genieten.

Ik verplaats je vraag overigens, want hij staat verkeerd.

3. yOurTheOnlyOne

4 jan 2009
    38
    0
    0
    ok .
    sorry:)
    bedankt, :oops:

4. brooke

brooke Lid

17 jan 2009
    40
    0
    0
    rotterdam
    ik begrijp, je angst heel goed ik ben gister naar de gyn geweest omdat ik dacht dat ikzo 7 weken zwanger zou zijn maar neits was minder waar ben pas zo 5 weken zag alleen een vruchtzakje met een wit stipje erin en verder niet moet ook over 2 weken terug komen ben benieuwd dan moet er zeker hart aktie zijn maak je geen zorgen

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    nou meis ik ga je feliciteren GEFELICITEERD en probeer maar lekker te genieten

6. yOurTheOnlyOne

4 jan 2009
    38
    0
    0
    ow dat is ook jammer ,
    maarja zoals mijn gyn zei hoef je je geen zorgen te maken , kan te maken hebben met te late ei , misschien heb jy dat ook gehad ,
    en ik was precies 5 weken kan ook nog eerder zijn , dalijk zorgen voor niks ik wens je alle geluk met je beebje,

dankjewel allemaal.
    x

7. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi,

Bij mij was met 5 weken ook nog niets te zien, alleen heel dik bm-slijmvlies, dus dat is heel normaal hoor!
    Proficiat met je zwangerschap!

x Roosje

8. KristaB

KristaB Actief lid

27 jan 2009
    475
    0
    0
    Den Haag
    Bij mij konden ze bij 5 weken zelfs al zien dat het een tweeling wordt! Maar je ziet inderdaad alleen een klein zwart vruchtzakje.
    En de interpretatie van hoe lang je nou zwanger bent, ligt volgens mij ook aan degene die de echo maakt, want bij mij zei een dat ik pas 6 weken was, dus toen ging ik daarvan uit, maar 2 weken later zei de volgende dat ik al 9 weken en een paar dagen was!
    Maar joh het gaat zoals het gaat!

9. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Hoi yOurTheOnlyOne,

Ik had precies hetzelfde. Vorige week een echo gehad waaruit bleek dat ik zwanger was (verassing!). Zag ik ook alleen maar een zwarte boon op de echo.
    Gisteren een controle echo gehad bij de gyn. Ik was 6 weken en 1 dag zwanger gisteren en kon het verschil goed zien op de echo, zeker vergeleken met die van vorige week. Kon nu ook het vruchtje zelf zien en we hebben het hartje zien kloppen en zelfs al gehoord!
    Echo's staan inmiddels in mijn album, als je wilt vergelijken...
    Dus ga genieten, het komt vast goed! :D

Groetjes Fly

10. yOurTheOnlyOne

4 jan 2009
    38
    0
    0
    hallo roosje ,
    gelukkig iemand wat het ook nog mee heeft gemaakt , het zal hopelijk wel goed komen moet 17 feb pas terug ,

ik laat zeker nog wat weten , het is normaal dat ik bang ben denk dat iedereen dat heeft
    xx :oops:

11. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi meid,

Tegen 17 februari zul je al zeker een vruchtzakje zien en waarschijnlijk wel een kloppend hartje. En dan kunnen ze ook al wat beter bepalen hoe lang je precies zwanger bent.
    Het is zeker normaal dat je een beetje bang bent; het is ook zo spannend!
    Hopelijk krijg je de 17e een mooie echo te zien!

Succes,
    Roosje

12. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!

Bij mij was het exact hetzelfde. Ik had de eerste echo bij 4 weken en 6 dagen en de gyn gaf toen ook aan dat er nog geen vruchtje zichtbaar zou zijn, maar dat mijn baarmoederslijmvlies heel dik zou zijn als teken van zwangerschap. Meer kon ze op dat moment ook nog niet zeggen over mijn zwangerschap, alleen dus dat mijn baarmoeder een teken vertoonde van een zwangerschap (ze kon toen al wel zien of het wellicht een tweeling zou zijn).

Exact een week later (dus bij 5 weken en 6 dagen) had ik de volgende echo en toen was er al een "garnaaltje" zichtbaar met een hartje dat klopt!

Dus helemaal niets om je druk over te maken. Geniet ervan!

13. yOurTheOnlyOne

4 jan 2009
    38
    0
    0
    haha ja , ik probeer ervan te genieten ,
    ik ga lekker slapen ben beetje gestresst en moeten we niet hebben he :)
    dankjewel allemaal , mijn hoop is al meer als eerst , het blijkt normaal te zijn dat er nog niks zichtbaar is , over 2en halve week hopelijk een beebje met hartslag ,
    welterusten allemaal en bedankt

14. shuum

shuum Lid

25 jan 2009
    7
    0
    0
    Hallo,

Ik ben gisteren voor het eerst naar de vk geweest om een echo te laten maken...een beetje een teleurstelling eigenlijk.
    Ik ben vorige maand gestopt met de pil, maar daar voorafgaand was ik 2 keer achter mekaar heel snel ongesteld, omdat ik de pil een aantal keren vergeten was....dus waarschijnlijks mn hele cyclus in de war....
    Maar goed, ik dacht echt dat ik dus gisteren zo'n 6,5 week zwanger zou zijn....omdat ik naar mijn mening een eisprong heb gevoeld rond 28 dec.
    Toen ging ze kijken en was er alleen maar een zwart rondje te zien..... terwijl ik dus al gehoopt had op een hartactie...
    Toen zei ze waarschijnlijk ben je dan pas 4 of 5 weken zwanger ( wat ook goed kan aangezien onregelmatig pilgebruik de afgelopen keren....dus de eisprong veel later) of het gaat niet helemaal goed. Ik mag nu 10 februari terug en dan gaat ze kijken of er wel wat zit, en als ik in de tussentijd zou gaan bloeden moest ik maar bellen.....In ieder geval zit er wel een zwangerschap...
    nou nou, wat een geruststelling...NOTTTTT!
    Wat een onzekere weken zeg....gisteren kon ik maar moeilijk van het positieve uitgaan...
    Nu al iets meer, want heb wel sinds deze week enorme gevoelige borsten...

groetjes

15. yOurTheOnlyOne

4 jan 2009
    38
    0
    0
    meid ik heb gereageert op je topic ,
    probeer te genieten ik ben ook een week vroeger als ged8 door late eisprong dacht hem ook gevoeld te hebben maar was niet zo

groetjes

Deel Deze Pagina