Achtbanen-tester

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 4 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wilde even iets tofs vertellen :p

Ik heb gesolliciteerd voor een functie als "achtbanen-tester" wat dus inhoudt dat je in 7 pretparken alle achtbanen moet uitproberen en er je mening over moet geven....

Nu kreeg ik gister een mailtje dat ze mijn sollicitatie hadden gelezen en dat ik bij de laatste 34 kanshebbers zit :D Ik ben helemaal nerveus nu. Ben benieuwd hoe het verdergaat :D

Sorry moest het even ergens kwijt. :p

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Whahaha vet!!! Krijg je er nog een vergoeding voor, of 'alleen' gratis toegang tot de pretparken?

Succes in elk geval!

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Haha grapige baan. Vraag mij wel af hoe je solicitatie brief er uit ziet :p

4. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Cool! dat had ook wel wat voor mij en mijn vriend geweest hahahah

5. Het is alleen gratis toegang tot de pretparken, maar dat geeft niks.... Ik ben daar al hartstikke blij mee, dat is voor mij voldoende salaris :p

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
  7. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd met je (bijna) nieuwe functie.
    grappig.

8. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Ik hoorde in de media dat ze opzoek waren, lijkt me erg leuk, maar tsja die zwangere buik hè. ��

9. mol81

mol81 Niet meer actief

Tof! Ik test morgen alvast de Baron 1898, Python en Joris en de Draak voor je.

10. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Haha wat gaaf!!! Nog geen idee dus wanneer je weer iets hoort? Spannend, ik duim voor je!

11. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Haha wat een gave baan!

12. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Wat leuk zeg. Succes en hopelijk wordt je aangenomen.

13. Toen ik de vacature voor een achtbanen-tester las werd ik meteen enthousiast en dacht ik direct: dit is echt iets voor Sander en mij! In deze sollicitatie wil ik graag toelichten waarom wij geknipt zijn voor deze moeilijke en zware taak. Want jullie zoeken natuurlijk niet zomaar iemand, jullie zoeken de ultieme, beste achtbaantesters. En die hebben jullie bij deze gevonden! ;)

Al vanaf jongs af aan ben ik helemaal gek van achtbanen. Je mag het gerust een passie noemen. Zo volgde ik de bouw van de Baron 1898 al vanaf het allereerste moment en kijk ik er ook erg naar uit om in deze achtbaan te gaan. Je kunt dus ook mij niet blijer maken dan met een dagje pretpark. Zodoende heb ik al veel achtbanen in binnen- en buitenland geprobeerd en heb dus ook veel vergelijkingsmateriaal voorhanden om een goede beoordeling te maken van de verschillende types rollercoasters. Als je alleen maar in de Phyton bent geweest is een andere achtbaan natuurlijk al snel helemaal geweldig, maar ik heb dus vergelijkingsmateriaal uit zo'n 20 verschillende pretparken en kan hierdoor een veel betere mening geven over welke achtbanen écht de moeite waard zijn!

Om alle achtbanen in de diverse pretparken uit te testen is al jaren een droom van mij, maar omdat Sander bij jullie werkte heb ik voorheen niet gesolliciteerd, maar dit jaar dus wel (voor het eerst!)

Dan nog een stukje over mijn blog, maar daar mag ik niet over schrijven hier, dus dat heb ik er maar uitgehaald ;)

14. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Haha wat leuk!! En voor hoe lang krijg je gratis toegang tot de pretparken? 😊

15. Je krijgt per park 2 vrijkaartjes. Eerst ga je dan alle achtbanen doen en als je nog tijd over hebt dan mag je uiteraard ook in andere attracties :)

Enige nadeel is dat ik echt nooit charmant op de foto sta bij een achtbaan. En er was een filmpje gemaakt in de Goliath (toevallig dit weekend geweest) en dat vond ik echt afschuwelijk. Ik trek zulke rare gezichten in de achtbaan :p Schaam me dan echt rot voor mezelf :)

16. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam

Leuk!! Ik sta ook altijd raar op de foto vind ik hoor haha. Het is moeilijk om je gezicht aan te passen tijdens de rit denk ik. Ik vind achtbanen zelf ook wel leuk, ben dan ook benieuwd naar de nieuwe Baron 1898. Binnekort gaan we die zelf even uittesten 😉

17. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een ontzettend leuk baan! Ik vind achtbanen zelf echt vre-se-lijk (helemaal als ze over de kop gaan), maar als je ervan houdt is dit natuurlijk helemaal te gek!

Ik zal ook meeduimen voor je! Laat je het ons weten of het is gelukt?

18. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    En de Vliegende Hollander ook, denk ik? ;)

19. En vogel rok ;) En de Bob.... Ze hebben er veel hoor!! :p

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oooh heel gaaf! Dat zou ik ook wel willen.
    Succes!

Deel Deze Pagina