Op hoeveel DPO symptomen beginnen te voelen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinderr, 15 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Hoi meiden,

Wanneer begonnen jullie kwaaltjes/symptomen te voelen? Ik zit nu op 4 dpo en voel echt nog niks. De vorige ronde voelde ik vanalles, maar was het niet raak, en nu voel ik niks! Is dat een slecht teken?? :(

Groetjes!

2. normaal gesproken zou je pas na een evt innesteling symptomen kunnen krijgen. Dus dat je op 4dpo niks voelt is als het goed is normaal ;) Een innesteling vindt in de meeste gevallen plaats tussen 3dpo en 8dpo geloof ik, dus na die tijd zou je last kunnen hebben van evt kwaaltjes :)

Ik zit nu op 5DPO en heb ook af en toe last van dingetjes (vooral steekjes en krampjes), maar ik probeer maar te relativeren door tegen mezelf te zeggen dat het nog niet kan ;)

3. Melia

Melia Actief lid

20 jul 2012
    121
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hey Vlinder,

dat je dit keer niets voelt zou misschien wel een goed teken kunnen zijn.
    Ben afgelopen donderdag voor het eerst bij de gyn geweest en zij vertelde heel duidelijk dat je eigenlijk tot 5 dagen dpo niets kan voelen omdat het vruchtje nog onvoldoende hcg afgeeft. ik voel iedere maand wel wat maar altijd weer die ongi, dus ik hoop nu jij nog niets voelt dat het misschien toch een goed teken is. Ik hoop het voor je in elk geval!!

4. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Ik ging pas wat voelen toen ik allang positief getest had. Je hoeft echt niks te voelen...

5. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Ik voel nog niet echt heel erg veel, ik voel af en toe wat trekken, mijn nod is ook nog niet geweest, maar ik voel me niet heel erg anders eigelijk.

In de vorige rondes voelde ik van alles was ik kots misselijk en wist ik t zeker..

ik heb alleen gister heel erg maagzuur gehad maar dat was denk ik meer de spanning dat ik wist dat ik zwanger ben.

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik ben nu op 7dpo, heb nu anderhalve dag ofzo misselijk met vlagen. vandaag rare krampjes, en een trekkend gevoel bij mijn gaatje (;))... afwachten maar he..... *diepe zucht*

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Thx voor jullie reacties! Oke, dan wacht ik het rustig af, in hoeverre je twee weken rustig af kunt wachten. ;)

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

ja, succes ;)

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Bij de eerste 3 zwangerschappen niet (1e was mk) en tussen de oudste en mijn 2e zit 13 jaar verschil, (dus vergeten hoe het voelde) dus ik houdt het er ook op dat je dan de ervaring mist van iets voelen. Bij mijn 4e zwangerschap (ook een mk) voelde ik het op dag 7 dpo. En bij de 5e zwangerschap voelde ik het op 6 dpo, en 8 dpo positief getest. Daarom denk ik dat het ook met ervaring te maken heeft. Bij je eerste weet je nou eenmaal niet wat je moet voelen

10. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Mamabri... Daar zou je gelijk in kunnen hebben.

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

En ik voel het altijd dat de zijkanten van mijn borsten pijnlijk worden en mijn tepels gaan steken, als ik ongi moet worden doen mijn hele borsten zeer. En ik krijg erge menstruatiepijn terwijl ik niet menstrueer en als ik niet zwanger ben is ongipijn direct bloedverlies.

Iedereen heeft andere verschijnselen, de een heeft ongipijn, de ander misselijk, de volgende ruikt beter. Weet je, je kunt er zo weinig van zeggen. Ik duim voor je dat nu je niks voelt dat bij jou een goed teken is. Heel veel succes.

12. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
  13. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik heb soms een trekkende gevoel aan mijn buik en soms weer ongi achtige pijn..... maar heb al wat zwangerschappen achter de rug... en ook ik weet nog steeds niet hoe en wat! ;)

14. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik ben ook eerder zwanger geweest, en voelde toen ook vanalles. Ik moet zeggen dat ik vanavond wat licht ongi gevoel heb. Misschien gaan de kwalen dan toch beginnen? ;)

15. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik hoop het voor je ;)

Deel Deze Pagina