ik weet het echt niet meer!!!Voel me erg onzeker

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meli24, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    Hallo allemaal,

PFFF....Ik wil dolgraag een kind maar dat lukt niet meteen natuurlijk...En dan hoor je nog opmerkingen van mensen om je heen. Gisteren hoorde ik dat een vriendin ondanks de spiraal zwanger is geworden, niet gepland! En dan nog opmerkingen als denk jij niet aan een kind, wanneer wil je dan wel..Een zus die aangeeft dat ze gestopt is met de pil om voor haar vierde kind te gaan en opmerkingen maakt van als ik op jou moeten wachten komt er geen baby...Tuurlijk gun ik iedereen die een kind wenst een baby, maar zulke opmerkingen maken mij erg verdrietig!! Niemand weet dat ik ben gestopt met de pil en dat mijn kinderwens zo groot is...mijn cyclus werkt ook niet mee. Heb deze cyclus wel ovaluatietesten gebruikt maar wordt er echt niet wijzer van. De teststreep is wel wat donkerder geworden, maar niet zo donker als de controlestreep. Ik zit nu op dag 40!!Ik weet het echt niet meer!gebruik wel menstruasan omdat dit de vorige cyclus wel had geholpen(of dacht dat het had geholpen)..Jeetje wat wordt ik hier onzeker van! Ik wil nog wachten met een z-test(voel met echt niet zwanger) omdat ik nog niet echt een duidelijke ovaluatietest heb, wat denken jullie gezien mijn cyclus tot nu toe???Naar de huisarts, testen of moet ik gewoon nog wachten...

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meis!

Heel herkenbaar je verhaal al hang ik nog ronde 1, ook lange cyclus wachten en nog eens wachten grrr..
    Vriendinnen bevallen met bosjes momenteel en aangezien we in sep getrouwd zijn krijgen we continu de vraag; wanneer jullie??
    Zo irritant!

Wat is menstruasan?Kun je dat bij de drogist halen?Als je denkt dat het helpt kun je het mischien weer gebruiken..
    Ze zeggen dat je het eerste half jaar erg aan de rommel kunt zijn ivm ontpillen maar t is wel erg frusterend allemaal..

3. devil81

devil81 Actief lid

20 mrt 2010
    374
    1
    18
    Meiden toch,

Laat je niet van de wijs brengen door de mensen om je heen,

Wij zelf zijn 1,5 jaar getrouwd, ik bijna 30, manlief 33.., nou mijn baas heeft inmiddels al een nieuwe collega aangenomen voor het geval dat.., ik heb me erover heen gezet, ben sinds januari dit jaar van de pil af, nu inmiddels zo'n 11 maanden dus, en nog niet zwanger, en je wil niet weten hoe vaak ze me al zwanger hebben gepraat, tante's die aan mijn moeder vragen, ehhh is ze zwanger, klanten die vragen ben je zwanger??? Heb maatje 38, en geen overdreven buik, maar soms zet ie wat op.., dus tja meiden wen er maar aan, ook als id je kinderwens nog zo groot, ook jullie tijd komt wel een keer.

Maar laat je niet van de wijs brengen, want daar word je alleen maar verdrietig van, en niet zwanger!!!

4. puur

puur Actief lid

19 okt 2010
    111
    0
    0
    Meiden wat balen! Zoals je aan mijn banner kan zien wil het bij ons ook nog niet echt vlotten, nu net aan eerste ronde clomid. Heb tijdens vorige cyclus voor het eerst Etos zwanger worden pillen gebruikt en die stimuleren ook de eisprong, werd spontaan na 30 dagen ongi, bijna unicum voor mijn cyclus! Dus die pillen kan ik zeker aanraden! En verder, laat je niet gekmaken! Bij ons heeft het zeker geholpen nu we in mmm zitten wat familie en beste vrienden te vertellen. Lucht enorm op en iedereen is heel betrokken! Nou sterkte, hopelijk kunnen jullie hier wat mee 

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @puur

Ben je weer gestopt met de etos pillen omdat je periodes nu weer langer zijn?Of moest je stoppen ivm clomid start? Lees namelijk wisselende verhalen over die pillen...Ook dat het juist de boel vertraagd.. en dat kan ik nt niet gebruiken haha.. Ik heb nu die van de kruidvat (zwanger worden/zijn pillen)

6. framboos

framboos Actief lid

19 nov 2010
    468
    0
    16
    België
    meli24, voor een cyclus die te lang duurt, kan je wel altijd bij de huisarts terecht.. ze zeggen wel dat je eerst een jaar moet proberen, maar een cyclus die niet op gang komt, daar moet je niet mee blijven sukkelen. Ik zou de huisarts raadplegen, wat kan het kwaad?

Betreft die commentaar van iedereen, tja.. Ik ben ook net 30, mijn man 32. We zijn half jaar geleden getrouwd, dit na 'amper' 6 maanden verloving. Je had de speculaties moeten horen! Zo snel trouwen, waarom zijn ze gehaast? Haja, ze zal zwanger zijn. Als ik op een familiefeestje een water drink ipv wijn, dan zie ik ze al denken.
    Ik heb er komaf mee gemaakt door een tweetal maanden geleden zowel op mijn werk, aan mijn moeder als mijn schoonzus te vertellen dat we al zoveel maanden proberen en het niet vlot. Ik zie geen reden meer om dat geheim te houden dat we een baby willen. We zijn getrouwd en de mensen zitten er precies op te wachten. En zo krijg ik geen vervelende opmerkingen meer :)

7. meli24

meli24 Actief lid

18 aug 2010
    244
    0
    0
    @wendy339: Ik gebruik menstruasan nog steeds. Het is een homeopatische geneesmiddel ter ondersteuning van een regelmatige cylus...Ik zit op dag 40 nopg niksss, dus weet niet of het de vorige cyclus echt heeft geholpen of puur toeval was. Je kan het kopen bij de tuinen en de etos.

@devil81: Dankjewel, het hoort erbij, maar ik vind het gewoon erg moeilijk.

@puur: Dankjewel voor de tip, maar ik blijf nog even menstuasan gebruiken, maar ik zal je tip onthouden!

@framboos:Ik wacht nog tot volgende week, en als ik dan nog niet ongesteld ben geworden ga ik naar de huisarts. Ik wil het nog niet vertellen aan iedereen, hoewel de meesten wel weten dat ik een kinderwens heb, maar niet weten dat ik bezig ben. Als het echt niet lukt na een 1 jaar, dan ben ik wel van plan om hun te vertellen om zo nare opmerkingen te voorkomen. Ik denk wel dat ze er dan wel rekening mee zullen houden!

Liefs Meli

8. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik sluit me aan bij Framboos. Ik heb het ook een aantal mensen verteld. We schreeuwen het niet van de daken, hoor, maar onze beide gezinnen weten ervan, en een paar goede vrienden / close collega's ook. Als mensen weten dat je aan het proberen bent, ben je ook van dat gespeculeer en de vervelende opmerkingen af, zoals: wanneer word ik nou eens tante?! :$ Alsof je kinderen zomaar in de supermarkt kunt halen! :D

Deel Deze Pagina