Stomme voet!

Discussion in 'Na de bevalling' started by sandramarije, Nov 23, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sandramarije

sandramarije Bekend lid

Jan 17, 2013
    665
    1
    18
    Ff klagen hoor!
    11-11-2016 is onze 2e telg geboren.. met haar gaat het super!
    Maar met mij... ik heb een ruggenprik gehad en nu 1,5 week na de geboorte voelt mijn rechter voet nog steeds doof en zwaar aan.
    Net voor het eerst naar buiten geweest met de kleine en het lopen viel me erg tegen met die voet.
    Moet zo goed nadenken over hoe ik mijn voet optil en neerzet.. tot mijn knie voelt mijn been zwaar en vermoeid.... BAH!

Zijn er meer dames met deze ervaring na een ruggenprik en hoelang hebben deze klachten geduurd???

2. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,302
    2,574
    113
    Wat zegt de vk of arts ervan?

3. sandramarije

sandramarije Bekend lid

Jan 17, 2013
    665
    1
    18
    Mijn huisarts had er nog nooit van gehoord en de gyn was erg vaag.. kon paar dagen duren tot paar weken, maar als het na 2 weken nog niet over was dan moest de anesthesist er nog maar een naar kijken ofzo.. met andere woorden.. wij hebben geen idee en zoek het maar uit.

4. Vebe

Vebe Lid

May 15, 2013
    82
    1
    8
    Hoi,

Ik had een soortgelijke ervaring, maar dan met een doffe plek op mijn bovenbeen. Ik kon wel alles doen, maar als iemand me daar aanraakte, voelde het alsof mijn bovenbeen verdoofd was. Ik heb een EMG (onderzoek met naaldjes) moeten laten doen en daar bleek een zenuw beschadigd door de epidurale.
    intussen is het helemaal beter.
    misschien dat er bij jou ook zoiets aan de hand is?
    veel succes ermee.

5. sandramarije

sandramarije Bekend lid

Jan 17, 2013
    665
    1
    18
    En hoelang heeft dat bij jou geduurd?
    Ik vraag me namelijk af of ik wel veilig kan autorijden met deze voet..

6. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

Jun 17, 2016
    1,778
    32
    48
    Het komt op mij over alsof er een zenuw is geraakt. Zou nog weer contact opnemen met z'huis

7. Vebe

Vebe Lid

May 15, 2013
    82
    1
    8
    Helaas heeft het toch wel een maand of acht geduurd.
    maar ik kon er wel alles mee doen, dus het viel beter mee dan bij jou...

8. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ik heb nog steeds last rondom de plek waar dat ding is gezet. Lijkt alsof er een strakke band wordt getrokken ofzo. Zoontje nu 5 mnd. Volgens fysio heel goed mogelijk.

9. sandramarije

sandramarije Bekend lid

Jan 17, 2013
    665
    1
    18
    Ik ga morgen of uiterlijk maandag toch eens overleggen met de huisarts. wil wel veilig met mijn kinderen kunnen wandelen of auto kunnen rijden.
    Hij zou dan met de anesthesist overleggen.. ben benieuwd.. dit is erg hinderlijk zo

10. Ik wil niet zeggen dat het bij iedereen zo is, maar bij mij is ook een zenuw geraakt. Dit ging opzich na een jaar over, plek van billen tot voet word soms nog wel helemaal warm.
    Maar ik ken ook twee collega's waarbij het blijvende schade is helaas.

Share This Page