Contact gezocht met vrouwen die voor 4 kindje gaan.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ruub1986, 23 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruub1986

Ruub1986 Bekend lid

22 jul 2019
    646
    330
    63
    Vrouw
    Hoi meiden,

Ik vind het altijd leuk om mee te kletsen in NOD groepjes, maar merk dat ik er niet zo goed in kom omdat er zoveel bepraat wordt.
    En ik niet al te veel op computer/mobiel wil zitten per dag mis ik de helft.
    En als het clubje dan weer is afgelopen dan is het contact weer weg en moet je weer overnieuw beginnen.
    Ik vind het wel heel leuk om contact te hebben met een klein clubje en eventueel over te gaan op een WhatsApp groepje..

Ik vind het leuk om in contact te komen met ongeveer 5 meiden die voor 4e of meerder kindje gaan.
    Die rond de 35 jaar zijn.
    Waar je woont maak niet uit.
    Ik zou het leuk vinden als je christelijk bent/gelooft, maar als dat niet zo is ook geen probleem hoor :)

Ik ben 36 jaar.
    Hebben nu 3 kinderen ( 2 jongens en 1 meisje) de jongste is alweer 4 jaar en willen al zeker anderhalf jaar de 4e maar dat wil niet zo lukken :)

Praatje hoef trouwens niet altijd over zwanger worden te gaan, juist leuk om contact te hebben en elkaar te steunen.

Ik ben benieuwd!!

2. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    Wat leuk!
    Wij willen ook voor een 4e wonder gaan, maar dan nog niet nu, maar ergens eind dit jaar. Dit ook vanwege wat praktische redenen.
    Ik heb nu 3 dochters van 6, 4 en 2. We dachten compleet te zijn, maar er is nog ruimte voor een 4e wondertje. Ik vind het wel erg spannend.
    Ik ben op dit moment nog 29 jaar, in oktober ben ik 30. Weet niet of je me dan toch te jong vind:rolleyes:

Ik ben er in mijn hoofd al wel veel mee bezig merk ik. En dat maakt het alleen maar leuk! Bepaalde praktische zaken zit ik al te overdenken en zo hihi.
    Ik ben christelijk groot gebracht.

Het enige wat ik nog wel lastig vind is wat voor reactie we gaan krijgen. We hebben wat rumoerige jaren achter de rug gehad, en op basis daarvan waren buitenstaanders al wel wat veroordelend over dat wij 3 kinderen hadden. Ik moet dat proberen los te laten, maar dat vind ik lastig

3. Ruub1986

Ruub1986 Bekend lid

22 jul 2019
    646
    330
    63
    Vrouw

Super leuk dat je gereageerd heb. Ik dacht dat er niemand meer zou reageren, en vond ik best wel jammer!
    Misschien komen er nog een paar bij.

Je heb lekker jong gezien. Hier 2 jongens en 1 meisje (12-10-4)
    Lastig dat je bang voor de reacties uit de omgeving.
    Zou me er niet al teveel druk om maken, mensen hebben toch altijd wat zeuren.
    Bij mij zeggen ze steeds, zat veel leeftijd verschil tussen, waarom was dat?
    Ja, had zelf ook sneller gewild maar ging niet!
    Nu duurt het ook weer een lange tijd!

Ik moet morgen ongesteld worden maar ik denk weer niet gelukt deze ronde.
    Heb geen testen in huis dat is ideaal anders had ik al 20 x getest .

4. Aroma34

Aroma34 Actief lid

3 aug 2013
    461
    78
    28
    NULL
    NULL
    Oh spannend, heb je al getest?

5. Ruub1986

Ruub1986 Bekend lid

22 jul 2019
    646
    330
    63
    Vrouw
    Nee, vanmorgen ongesteld geworden.
    Ik wordt altijd 14 dagen na eerste positieve ovutest ongesteld.
    kan de klok erop gelijk zetten .

6. 19Summer87

19Summer87 Actief lid

12 apr 2021
    308
    192
    43
    Vrouw
    Wat jammer dat je toch ongesteld bent geworden :(

Op naar de volgende ronde dan maar..

Ik ben 33 en wij gaan ook voor een 4e, zijn wel een samengesteld gezin.
    We hebben nu ook net als jou Jorusa, 2 jongens en 1 meisje.
    Ik begrijp jouw zorgen ook wel over de reacties Aroma34. Hier zeggen mensen vaak ook al poeh wat druk met 3 kinderen enz enz.. en verwacht ook dat ze wel wat gaan zeggen over het leeftijdsverschil tussen de kinderen..Maar goed, het is niet hun leven;)

7. Motherofdragons

Motherofdragons Actief lid

22 jun 2020
    262
    221
    43
    Vrouw
    Hallo dames,

Ik vind het ook wel leuk om hier en daar wat mee te kletsen. Wij hebben ook drie kinderen, een meisje en twee jongens. Ik ben zelf 32 jaar. In februari heb ik een miskraam gehad toen ik zwanger was van ons vierde kindje met ongeveer 8/9 weken. Sindsdien zijn we er even niet meer voor gegaan, gezien het toch wel een flinke impact op mij heeft gehad en ik even de tijd wilde nemen om het te verwerken. Nu, begint het inmiddels weer wat te kriebelen en merk ik dat mijn gevoel er weer voor open staat. Of we er nu direct weer voor gaan of dat we nog eventjes wachten, ben ik nog niet helemaal uit. Ik volg daarin gewoon een beetje ons gevoel de komende tijd. :)

Hier ook wel eens gedacht over de eventuele reacties die zouden kunnen komen bij een vierde, maar ik probeer mij daar niet te druk om te maken. Mensen vinden 3 vaak ook al veel inderdaad :o:

8. Ruub1986

Ruub1986 Bekend lid

22 jul 2019
    646
    330
    63
    Vrouw
    Wat leuk jullie reacties!
    Was even niet online geweest omdat ik, het druk had.
    Gisteren hebben wij de sleutel gekregen van ons nieuwe huis.

wie van jullie vind het leuk om een klein WhatsApp groepje te starten?
    Heb namelijk ook weinig vriendinnen, en vind wel leuk om zo nu en dan contact (via de app) te hebben.
    en staat ook alles niet zo openlijk op forum.
    Wie het leuk vind, stuur me een PB!

Deel Deze Pagina