Hoi allemaal, wij willen heel graag een 2e kindje maar ik zit met een naar mijn idee heel onregelmatige cyclus. Dan weer 24 dagen dan weer 26 dagen dan weer 30 dagen. Tijdens de cycli ben ik vaak 9 tot 14 dagen ongesteld. Het begint met heel weinig bloedverlies de 1e week en dan denk je klaar te zijn maar nee dan begint het feest pas . He vloeien start dan vrij heftig in verhouding tot eerdere dagen, terwijl je zou zeggen dat het juist moet afnemen. Vaak ben ik dus langer dan 1 week ongesteld. Hoe kan ik nu mijn eisprong bepalen, volgens de rekenmethode zou ik dan een eisprong moeten hebben tijdens mjn ongesteldheid. Heb ik eigenlijk utberhaupt wel een eisprong of iets met hormoonstoornis oid. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Tot horens
Negen tot 14 dagen ongesteld lijkt mij niet helemaal normaal, dat is wel heel erg lang! Ik weet niet of je dan wel een eisprong hebt. Heb je al eens ovulatietesten gedaan om te kijken of en wanneer je eisprong is? Ik zou zeker even naar de huisarts gaan om je hormoonwaardes te laten nakijken, misschien dat dat lange bloedverlies daar ook door komt? Succes! Groetjes, Jippie
bijna 2 weken ongesteld is inderdaad wel erg veel. Ik was meestal ook wel ruim een week ongesteld. Begon ook altijd een dag of wat met weinig bloedverlies. dan dacht ik dat het ovver was en dan begon het nog 3 dagen flink te bloeden. dan weer een paar dagen heel weinig. Maar ja ik had een hele lange cyclus dus dan was het niet zo'n probleem.. zou gewoon even de ha bellen. succes!