Onregelmatige ongesteldheden/ miskraam of te vroege zwangerschap? Testen POSITIEF

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Racexkippiej, Jan 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Racexkippiej

Dec 14, 2012
    72
    0
    6
    Horeca
    Bergen op zoom
    Bedankt voor het lezen van mijn verhaall

Er zijn een paar dingen die ik kwijt moet en ik weet zeker dat jullie me hierbij kunnen steunen/helpen.

Sinds mei 2012 hebben ik en mijn partner een kinderwens, ik ben direct in mei gestopt met de pil, natuurlijk moet dat eerst uit mijn lichaam dus ik verwachtte niet dat het snel raak zou zijn.

5 lange maanden later werd ik maar niet ongesteld ik was al 1,5 week overtijd , maar testte helaas niet positief en werd op 27 oktober ongesteld.:(

Mijn normale cyclus was gewoon 38 dagen, rond de 27e was normaal mijn vruchtbare periode en rond de 15,16,17e werd ik normaal ongesteld.

2 weken later werd ik ineens weer ongesteld op de 15 November dus 2 weken te vroeg.. en op de 24 November WEER, toen was ik ook echt 6 dagen ongesteld.

En raad het of niet op 9 December ging ik weer bloed verliezen maar ik voelde mij niet hetzelfde en ik had nog 1 test over van de Kruitvat en ik ging in een opwelling testenm en tot mijn grote verbazing POSITIEF,alleen wist ik neit of ik er blij mee moest zijn omdat ik gewoon ''ongesteld'' was.

12 Dec mocht ik gelijk naar de VK hun zeiden dat ik al 6/7 weken was, alleen toen ik daar een echo heb laten maken, was er niks te zien.. :( Ze zei dat het of een miskraam was of een vroegere zwangerschap (wat ook goed zou kunnen met al die onregelmatige bloedingen). Ik heb toen gelijk bloed laten prikken en mijn HCG was maar 75. VEEEL te weinig dus.

Nu ben i kdus echt ontzettend in de war!!, snap er niks meer van
    heb toen gelijk een clearblue test gehaal en die wekenindicator gaf 1-2 aan! dit zou dus verklaren waarom ze niks zagen want het was dan nog veel te vroeg. maar vorige week testte die teste nogsteeds 1-2... PFF

Morgen heb ik een afspraak bij de VK en ik hoop op Godszegen dat het gewoon allemaal goed zit en ik het foout berekend heb, wat denken jullie? het is namelijk allemaal nieuw voor me ik zou nu 7 weken zijn.

Bedankt alvast voor de hulp !

2. Jantine

Jantine Bekend lid

May 8, 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Hoi racexkippiej, wat een spanning zeg! Ik hoop heel erg dat het goed zit eb dat je morgen goed nieuws hoort. Maar het klinkt niet heel goed meid, als de indicatie een maand geleden 1-2 aangaf en vorige week nog steeds... Je zou nog eenruiter kunnen doen om te zien of hij al wat anders aangeeft, misschien weer je dan wat meer. Sterkte en ik duim voor je.

3. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Wat een verhaal zeg, ik snap dat je onzeker bent! Ik zou morgen afwachten, het is moeilijk te bepalen door middel van je bloedingen wat een menstruatie zou kunnen zijn of een innestellingbloeding? Heel veel succes morgen en ik hoop dat je goed nieuws krijgt

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Jeetje wat een verwarrend verhaal en heel vervelend voor jou natuurlijk!
    Ik denk dat ze wel even goed met een inwendige echo moeten kijken of het geen bbz is!
    Ik ben benieuwd wat de vk morgen zegt,succes en sterkte!

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Precies het verhaal van een vriendin... Zij bleek zwanger, en bij de eerste controle pas krap aan 5 weken. Dus daarom zagen ze niks. Hoop dat het bij jou ook zo gaat. Heel veel succes morgen!

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

Mar 20, 2010
    3,050
    0
    0
    Wow, spannend meid! Hoop heel erg voor je dat je morgen goed nieuws krijgt. Succes!!

7. Racexkippiej

Dec 14, 2012
    72
    0
    6
    Horeca
    Bergen op zoom

Ja ik denk dat ik dat ook ga doen!, maarja het is zo lastig te bepalen wanneer de innesteling daadwerkelijk heeft plaatsgevonden vind ik aangezien al die bloedingen, het zou ook kunnen zijn dat ik in Oktober toen een miskraam heb gehad en het nu weer raak is ? maarja dannog die test geeft te weinig aan... ik ben benieuwd

8. Racexkippiej

Dec 14, 2012
    72
    0
    6
    Horeca
    Bergen op zoom
    #8 Racexkippiej, Jan 15, 2013
    Last edited: Jan 15, 2013
    Echtwaar joh! dat geeft nog een beetje hoop, ik hoop ook dat het bij mij zo zal eindigen, maar het duurt allemaal zooo lang..

9. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
    Ik herken dit ook heb hetzelfde meegemaakt, alleen helaas was bij mij een vmk.....maar de zelfde maand raakte ik weer terug zwanger en nu ligt het kereltje heerlijk te slapen.

10. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
    Vergeet nog wat ........toi toi toi morgen hoop voor je dat het allemaal goed is.

11. Racexkippiej

Dec 14, 2012
    72
    0
    6
    Horeca
    Bergen op zoom
    Ah wat fijn dat het daarna toch weer snel raak was gefeliciteerd alsnog met uw zoontje! Ik heb er ook een apart gevoel bij maar mijn vriend is ervan overtuigd dat het allemaal goed zit en ik moet ook positief blijven denken, mijn buik is wel opgezet en ik heb gevoelige (.)(.) haha, dus wie weet!

12. wachtenopwonder

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Ik ben benieuwd...ben je al bij de vk geweest?

13. Racexkippiej

Dec 14, 2012
    72
    0
    6
    Horeca
    Bergen op zoom
    Nee ik moet om 6 uur daar zijn echt spannend.. Heb wel beetje lichtroze verlies, maar dat is al vanaf. Het begin , heb nog een digitale test die ga ik zo doen! Ik laat het allemaal nog weten iig bedankt! Xx

14. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    succes

15. Racexkippiej

Dec 14, 2012
    72
    0
    6
    Horeca
    Bergen op zoom
    Helaas , er was niks te zien, zoals ik al vermoedde.. Vmk

16. wachtenopwonder

Apr 16, 2012
    570
    1
    18
    Ahh neeeee! Wat rot voor je, knuffel

17. Racexkippiej

Dec 14, 2012
    72
    0
    6
    Horeca
    Bergen op zoom
    Op naar de volgende! Hopelijk een plakkerrrrr!

18. Racexkippiej

Dec 14, 2012
    72
    0
    6
    Horeca
    Bergen op zoom
    Alleen snap het niet helemaal in Oktober was dan die miskraam als het goed is maar. Heeft dat dan nog 2,5 maand in mn bloed gezeten of heb lk later en miskraam gehad ben nu weer op de 16e ong i.p.v de 28e hoop dat $m cyclus eindelijk weer eens normaal wordt

19. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
    Nou meid ik heb zelfde gehad zoals je al weet.....ik ben gewoon weer meteen aan de klus gegaan ik had op 11 januari 2012 miskraam en 28 januari eisprong die voelde ik zo erg dat had ik nog nooit gevoeld en was dus weer raak......het was een aanleg fout zij verlk en daar heb ik me gelijk bij neergElegd.

20. Racexkippiej

Dec 14, 2012
    72
    0
    6
    Horeca
    Bergen op zoom

Ja bij mij zou het ook de 28e moeten zijn als het allemaal volgens de cyclus gaat , hoop dat ik niet weer tussentijdse bloedingen krijg datmaakt het lastiger te berekenen. Hoop dat het snel raak is wanneer zou ik het beste kunnen testen dan

Share This Page