Ik ben deze cyclus begonnen met teunisbloemolie capsules vanwege de voorgaande steeds langer wordende cyclussen. Besloten te beginnen met ovulatie testen. Gister last van m'n rug en voelde me vandaag vreemd. Denk doe een test. Zie ik gewoon een lichte streep. Ik heb gewoon over een paar dagen een eisprong, en mocht het niet lukken deze maand, ik ben gewoon zo blij dat ik dan een cyclus onder de 35 dagen heb! Nou is een heel verhaal geworden maar ben zo blij met die ovutest. Haha stom he.
Deze is alles behalve positief hoor! Dat lichte streepje moet even donker of zelfs donkerder zijn dan de andere streep. Heb je de gebruiksaanwijzing gelezen?
Ja ik weet dat deze niet positief is, tuurlijk heb ik de gebruiksaanwijzing gelezen. Maar dit betekent toch dat ie eraan zit te komen ?! Nu moet ik door testen totdat ik een duidelijke streep heb en dan springt ie met 24-36 uur zoals ik het begrepen heb.
Dat kan en dat hoop ik voor je Ik heb ook veel gehoord dat sommige meiden altijd een dun streepje hebben, dus weet alleen niet of dit heel veel zegt... Je lichaam vertelt ook wel wat he, dus....duimen draaien
Oh oke dacht dat je dacht dat hij positief was. Maar inderdaad,je lichaam maakt altijd wat LH hormoon aan en sommige dames testen altijd zo een streepje. Ik heb altijd witte testen gehad en op dag van mijn ei alleen een knal test..dus geen oplopende testen.
Maar ze zegt toch ook nergens dat de test postief is. Ze geeft alleen aan dat ze blij is met een tweede streepje. Want niet elke vrouw heeft standaard een tweede lichte streep op haar ovulatietesten. En wie weet komt haar ei wel er heel snel aan. Bij sommigen blijven de tweede streepjes licht, dat hebben we hier vaak genoeg gezien op de foto's van sommige meiden.
Ik heb eergister getest en toen was hij nog helemaal wit. Gister niet getest en vandaag dit. Dus eerst blanco en nu licht streepje ben benieuwd wat ie morgen aangeeft
Daar gaat dan dus een mooi eitje komen! Blijven testen tot je een knaller hebt en natuurlijk alvast veel oefenen tussen de lakens haha
Dat had ik ook. Zondag omo wit. Maandag moest je heel hard turen. Dinsdag een vrij duidelijke lijn en woensdag weer een tuurlijntje. Vandaag weer bijna wit. Denk dat ik een korte piek heb ofzo en dat ik die dus net gemist heb. Die knaller gaat er bij mij niet komen, maar heb m'n ei nu wel gevoeld (was voor mij de reden om te testen, wist niet meer wat ik wel en niet voelde). Succes! Denk dat het een knus weekendje gaat worden bij jullie haha
Bij mij gaf dat ook aan dat hij eraan zat te komen hoor. Anders heb ik geen streepje of echt iets wat bijna niet te zien is.
ik had gedurende meer dan 60 dagen een lichte streep , om dan plots 1 knaller te hebben, zoals hierboven gezegd, wel elke dag testen hoor, zodat je hem zeker niet mist