Hallo dames Ik ben nu een maand aan het temperaturen en heb een onregelmatige menstruatie. Mijn temperatuur blijft schommelen van hoger naar lager en word er echt geen wijs meer uit. Ik neem iedere ochtend nauwkeurig me temperatuur op via de achter kant zonder dat ik me bed uit ben geweest of wat dan ook. Mijn temperatuur is tussen de 36.5 en 37.0 in het begin bleef ie tussen de 36.5 en 36.6 dus dat ging goed maar na twee weken begon ie echt te schommelen tussen de 36.7 en de 37.0 graden maar tussen door zakt ie dan weer een dag naar de 36.5 en dan de volgende dag is ie weer 36.8 of 36.9. Wie weet hoe dat kan komen en of er dan wel een eisprong is geweest of niet ik heb wel toen ie voor de eerste keer omhoog ging last gehad van afscheiding en last van me onderbuik zoals meestal met een eisprong dat was de dag voor ie omhoog ging. Ik word er echt wel gek van omdat je zo nog niet weet waar je aan toe bent terwijl ik juist ben gaan temperaturen om een beter overzicht te krijgen
Je kunt de site van Fertility Friend gebruiken, die is echt heel fijn. Als je dat gelukt is of als je dat wilt heet dat dan leg ik je dan uit hoe je die in je handtekening krijgt. Is ook heel handig voor jezelf, dan heb je elke dag een goed beeld van je cyclus in een oogopslag.
Hoi hoi Ik heb een account daar aangemaakt en me temperatuur van al die dagen ingevoerd en me laatste ongesteldheid. Ik hoop dat ik alles goed in heb gevuld haha maar hoe kan ik hem nu laten zien dan?
Misschien kan het ook zo: 408372 Ovulation charts on FertilityFriend.com hopelijk word je er een beetje wijs uit want ik snap echt niks van me temperatuur die iedere keer maar schommelt en zo te zien kon FF ook geen eisprong vinden
Bij mij schommelt m'n temperatuur ook zo en ik heb ook onregelmatige cyclussen. Het schommelt tussen de 35,7 en 36,3 dus totaal 0,6 verschil. Ik meet wel oraal, gaat prima. Maar toch weet ik altijd wanneer mijn eisprong is, want dan is m'n temperatuur echt hoger, die temperaturen heb ik voor de eisprong nooit (tussen de 36,4 en 36,7). En precies 14 dagen later krijg ik mijn menstruatie, dus het klopt wel. Pas op dat moment zakt de temperatuur weer. Als je dit straks een paar cyclussen doet, zal je het vast wat meer begrijpen. Succes!
Als ik dit zo zie heb je nog geen eisprong gehad. Dan moet je temperatuur echt hoger worden. Ik begrijp hoe frustrerend het is, bij mij is er ook nog geen eisprong. Blijf in ieder geval door temperaturen, als je een ei krijgt zou je een duidelijke stijging moeten zien en geeft FF dat ook aan.
Dank je wel dames het is zeker weer erg balen vanmorgen was me temperatuur zelfs heel erg gezakt naar 36.1. Hopelijk komt er snel een beetje duidelijkheid in
Krijg je geen kruis, en dus geen ei, kan je de gegevens voorleggen bij je arts. Wellicht kan je dan naar de gyn om te kijken of er iets mis is.
Hoi dames Ik ben nieuw hier maar heb een vraag Eergister was mijn temp 36,5 gister 36,7 vandaag 36,8 en ik verwacht vandaag mijn nod Maar raar dat hij stijgt weten jullie er meer van