Temp na menstruatie

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Vlindertjuh1987, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Hallo meiden,

Hier even een vraagje, ik ben 6 januarie ongesteld geworden en dit duurde tot 10 januari (ben ook ineens een stuk minder ongesteld dan normaal de laatste paar cyclussen :(, wel ongeveer vier dagen maar verlies weinig bloed). Op de eerste dag van mijn menstruatie daalde mijn temp van 37.5 naar ongeveer 36.7 maar de dag nadat ik dus niet meer ongesteld was steeg hij gelijk weer naar 37.3 en dit blijft zo...klopt dit wel?? Want ik dacht dat je temp na je eisprong pas omhoog moet gaat, of vlak daarvoor?? Bij mij is dit dus ongeveer vanaf me laatste dag ongi..wat betekend dit??

Bedankt voor het lezen!!

Liefs Denise

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    #2 Lappie, 14 jan 2013
    Laatst bewerkt: 14 jan 2013
    Wanneer ben je begonnen met tempen?
    Iedereen heeft een andere basistemperatuur. Als je al meerdere cyclussen tempt dan kun je dat vergelijken met elkaar.
    Maar als je net bent begonnen met tempen zul je echt moeten afwachten.
    Ook kun je niet iets 'vinden' van 1 temperatuur. Dat is maar een momentopname. Je moet alles in z'n geheel zien. Het kan aan heel veel dingen liggen als je temp hoog is. Te kort geslapen, een andere tijd dan anders getempt, iets onder de leden hebben enz. enz.
    Zelf ben ik 2 december begonnen met tempen en weet ik dat mijn temp voor mijn eisprong zo tussen de 36.3 en 36.6 ligt en na mijn eisprong zo tussen de 36.6 en de 37.0 ligt. Maar nogmaals, dat is voor iedereen verschillend dus.

3. Vlindertjuh1987

Bedankt voor je reactie :D

Dan zal ik het idd af moeten wachten om het te kunnen vergelijken, bedankt voor je advies.

Liefs, Denise

4. lova

lova Niet meer actief

Denk je dat de bloeding een innestelling was? dan zou ik een testje doen als je temp nu hoog blijft ;)

5. Vlindertjuh1987

Dankje voor je reactie :D De bloeding van 6 januarie was echt mijn ongi, moest die dag ook ongi worden en had al een paar negatesten gehad. Dus zit nu weer in de vlgd ronde, maar het is wel zo dat mijn menstruaties steeds minder heftig worden :( ben wel ongeveer 4 dagen ongi maar het is heel weinig. Pff dat vrouwenlichaam....

Deel Deze Pagina