Denk idd dat je ei nog moet springen want je temp is nog hetzelfde als in het begin.. Een deze dagen moet hij omhoog gaan je temp!
Even een update; vandaag nog twee testjes gedaan en ze zijn nu echt negatief! Vanmiddag nog geklust. Temperatuur ga ik morgen ochtend weer netjes meten.. Kijken of ik daar uit kan halen wanneer m'n eitje nou echt springt of gesprongen is haha..
Je had je piek nog op 3 april om half 10. Je eitje springt ip binnen 24-48 uur na je piek. Dus heel goed mogelijk dat hij vandaag pas springt en dat je temp morgen hoger is.. Bij sommige duurt het vaak ook even voordat hij hoger is.. Ip mag je pas over een eisprong spreken als je temp min drie dagen hoger is
Goedemorgen ! Ik heb net weer netjes getempt en hij gaf twee keer 36,9 aan.. Iets gestegen maar heel lichtjes. Gister had ik twee keer roze slijm na afvegen (heeeel minimaal) dus zou kunnen dat hij gister idd pas gesprongen is of vandaag nog moet komen? Blijf netjes temperaturen, ben benieuwd! Gisteravond nog wel even geklust voor de zekerheid
Hij gaat omhoog. Ip kan je aan je temp pas na drie dagen stijging een duidelijke eisprong zien dus nog even geduld Als je de link van je temp lijstje in je handtekening zet, kunnen we altijd meekijken
Oh dat is handig kan ik alleen op de pc doen dus zal ik vanmiddag even doen! Dit is hij tot nu toe.. Geduld hebben en dingen op z'n beloop laten vind ik altijd al moeilijk maar nu helemaal haha! Waarschijnlijk heb je dat al wel gemerkt
geeft niks, als ik het irritant vond, zal ik je niet blijven volgen Ik denk truwens wel dat je ei gesprongen is, mits hij zo door blijft gaan je temperatuur
Ahh dat is lief! Ik ben blij met je advies en ervaringen hihi! Ik hoop dat hij gesprongen is, we hebben goed geklust en gister dan wat rozige slijm twee keer na afvegen, heel minimaal. Nooit eerder gehad in en ook nog geen een keer zulke knal testen gehad dus heel hard duimen dat m'n temp morgen stijgt!
Gooodmorning! Daar ben ik weer met mijn overzichtje haha! 37,0 net gemeten! Drie keer en drie keer 37,0 haha wou het even zeker weten. Stijging zit er dus wel in nu Ben sinds gister ook tarwekiemolie gaan slikken, las dat dit goed was voor innesteling.. Alle middelen gebruiken; baadt het niet dan schaadt het niet Oh ja; kun je nu al meer inzicht krijgen of en wanneer m'n eitje gesprongen is of nog even langer temp bijhouden (wat ik sowieso ga doen) om het duidelijker te kunnen zien?
Ja duidelijke stijging Ik kan het wel aflezen maar ik kan de cijfertjes niet lezen 😂😂 Ik denk de 5e je ei, dus nu 2dpo.. Als je bij morgen 37 graden invult, zet ff denk ik een kruis neer Wat het voordeel is van blijven tempen tot je nod. Is dat je er achter gaat komen hoelang je lf fase is.. Daarnaast als je temp daalt op je nod, hoef je geen test te doen, want dan wordt je ongesteld.. Scheelt geld Niet dat dat altijd wint vd testdrang
Dankjewel weer voor je snelle en duidelijke reactie! Bij deze nog even ingezoomd! Ik blijf sowieso m'n temp bij houden inderdaad! Wat betekend een kruis in ff?! Haha ken die app nog niet zo goed namelijk 😊
Je leert me zoveel nieuws haha; heel fijn! Ben benieuwd hoe hoog m'n temp morgen is en of ff er wat mee doet Ik laat het je weer zien haha!
Haha ik ben heel blij met je verlof 😜! Hoe lang moet je nog? Verloopt je zwangerschap soepeltjes?