Onregelmatige (rare) cyclus nu twee donkeren strepen ovu test.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door NLJH, 3 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Spannend hoor! En ik lees dat het ook een verrassing is of het een dame of heer wordt. Knap dat je dat voor je kan houden hihi!

2. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Halloooo daar ben ik weer :D

Zojuist weer 37,0 gemeten! Alleen geen rood kruis "gekregen" waar je het gister over had hihi

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

#43 XmoonlightX, 8 apr 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2015
    Dan telt hij misschien de 36,9 als ei dag. Als je nu bij morgen al vast 37 invult, wat gebeurd er dan?

En als hij dat niet pakt , moet je bij de data die je niet ingevuld hebt even 36,6 invullen

4. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik heb al alvast op de overige dagen dat ik niks had ingevuld 36,6 neer gezet en kijk daar is een kruis haha.. Wat zegt dat kruis ook alweer?! Dat is wanneer ff denkt / zegt dat de eisprong geweest zou zijn toch? FF zegt dan 3 april, terwijl wij denken 5 april.. Toch?!

5. XmoonlightX

Ja hij basseert dat omdat je nu netjes elke dag 36,6 hebtt ingevuld... Als je echt getempt had, had hij hem misschien wel twee dg later gezet, ook als je 37,7 invult denk ik . Een gehele rode kruis is je eisprong.. Indien hij gestippeld is twijfelt ff nog..
    Hij is geweest, maar ik zou gewoon even vd 5e uitgaan..
    En de volgende ronde gewoon elke dag braaf tempen( lieve natuurlijk niet maar je snapt wat ik bedoel :))

6. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Hihi liever geen volgende ronde idd maar ik snap wat je bedoeld;)!
    Ik ga uit van 5 april en test op z'n vroegst 18april, verjaardag van vriendlief dus vandaag dat ik een dagje eerder wil testen dan NOD.. Mits er nog niks doorgebroken is natuurljk 😁!

Dankjewel voor je reacties meis, heel fijn heb er veel aan gehad! Veel succes met je zwangerschap! Laat je even weten of het een dame of jonge heer is tegen die tijd 😍

7. XmoonlightX

Haha is goed, doe ik!! En als je vragen hebt, kan je me altijd een berichtje sturen! Succes en hopelijk over twee weken een pos test!!

8. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik laat je sowieso weten hoe het afloopt :)!

9. XmoonlightX

10. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Hii! Daar ben ik weer met een vraag en m'n kaartje haha!
    Net m'n temp gemeten en deze was 36,8:$
    Stukje lager dus dan voorgaande dagen na m'n eisprong...

Gister avond was ik wel wat onrustig in m'n buik, soort misselijk gevoel maar ook weer niet extreem misselijk dat ik moest overgeven ofzo:) Dat gevoel is nu wel weer weg dus voel me nu (helaas) kiplekker haha..

Enige idee of dit een instellings temp daling kan zijn?! Of is daarvoor het temp verschil te laag, of te vroeg na m'n eisprong?

Dankjewel alvast meis!

11. XmoonlightX

Je temp kan altijd wat schommelen, als hij maar hoger is dan de temp voor je ei

12. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Daar ben ik weer haha!

Vanmorgen weer netjes op hetzelfde tijdstip gemeten en dit is mijn kaartje nu..

Zegt het dipje van gister nu wat meer omdat 37,2 tot nu toe m'n hoogste temp is na eisprong? Uiteraard blijf ik netjes meten elke morgen maar was even benieuwd ;)

Fijn weekend :)!

13. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik heb m'n temp op de dagen dat ik niet getempt het naar 36,75 gezet. Dit omdat 36,8 m'n gemiddelde temp was voor eisprong. Qua datum van eisprong staat hij nu dan ook beter; 5 april. FF twijfelt alleen nog want m'n mooie rode kruis is weg haha;)

14. XmoonlightX

Hij twijfelt door je dip van gisteren. Die komt namelijk overeen met de eerste dagen van je menstruatie , dus misschien gaat ff gisteren wel als eisprong dag aangeven

15. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam

Heb gister ook op 37 en 37,2 gezet maar stippeltjes blijven..

16. XmoonlightX

dat komt omdat die van eergister ook nog overeenkomt met de temp tijdens je menstruatie

17. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam

Okee! Thanks

18. XmoonlightX

Ohh mijn oude reactie is weg haha..
    Maar zou van de 5e uitgaan ook ivm je ovu testen..
    De volgende ronde niet stoppen met temperaturen want het is nu toch een beetje gissen 😂😝

19. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam

Hahaha ik hoop dat er geen volgende ronde komt:x;)
    Maar idd blijf nu gewoon netjes meten!

Dat m'n eisprong geweest is is duidelijk nu hopen dat het een bevrucht eitje geworden is wat zich goed innestelt :)

Als eisprong dan idd de 3de of 5de was, zou m'n dip van gister een innesteling kunnen zijn? Omdat temp vandaag wel stuk hoger was, ook ten opzichte van andere dagen na eisprong?

20. XmoonlightX

Innestelling is meestal rond dag 7-10. Dus zou er niet v uitgaan.
    Ik heb trouwens nooit een dip gehad, dus het is niey standaard dat je een dip hebt.
    Je temp kan nou eenmaal schommelen

Deel Deze Pagina