Spannend, 9dpo.. Kan van alles zijn. Maar hij zit nog ruim boven je basale temp.. Nog even afwachten.. We weten natuurlijk nog niet hoelang je lf fase is
Haha jaa ben erg benieuwd... Nu dan op 10dpo als eisprong 5 april geweest is, ik heb mezelf beloofd dat ik pas as vrijdag ga testen hihi
Als temp nog vier dagen minimaal hoog blijft heeft testen zin toch? Ik heb net met m'n stomme hoofd een action test gedaan natuurlijk omo wit haha... Of zou ik al een tuuurstreep moeten kunnen zien op 10dpo als het raak zou zijn?
Even een ander vraagje; Ik ontdekte vanmiddag en net een paar roze/rode/bruine "veegjes" op met afvegen.. Echt heeeeeel minimaal nog niet half zo groot als je pinknagel haha.. Zou dit van een eventuele innesteling kunnen zijn of helaaseen beginnende menstruatie?
Hmm het was ook niet echt bloeding, meer stipjes op wc papier wat een iets andere kleur had.. Temp vanmorgen 36,9 dus wel omlaag
Hi! Gister af en toe wat bruinige afscheiding gehad, savonds geklust en na het klussen wel wat bloed.. Dus ik dacht daar is m'n menstruatie. Had verder helemaal geen last van een menstruatie achting gevoel of iets.. Nu net weer m'n temp gemeten maar die is hoger dan gister. Wezen plassen en geen bloed te zien ook niet met afvegen Vannacht verder ook geen bloed verloren.. Dit is m'n temp kaartje. Ik was gister avond begonnen aan een nieuw ronde in ff maar heb m'n 37,1 toch even ingevuld op m'n oude kaartje..
Spannend!! Misschien is je ei nog wel later geweest omdat we geen goede temperatuurlijst ervoor hadden
Ovu test niet gemist die waren knal hahaha! Tussen 2 april 21:00 en 3 april 21;30 daarna werd hij minder fel.. Wel lange ronde dat zeker