Ja Het klinkt heel raar maar ik heb er nu inmiddels zo'n 5 (3 voor het echie) rondes opzitten en wat blijkt. De ene cyclus duur precies 28 dagen en de volgende precies 32 en dat steeds om en om! Dus 32-28-32-28-32 Kent iemand dit? Het lijkt mij heel erg raar. Kan je cyclusduur per eierstok verschillen. En heb ik dan wel elke cyclus een eisprong. Ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Groetjes en vast bedankt voor jullie reacties Vriesje
Hoi,... Heel herkenbaar,..2 jaar geleden toen we voor de eerste gingen had ik dit ook. 31-28-31-28-31 en ronde 6 raak. (na 15 jaar pilgebruik) ik heb de laatste 3 ronde getempt en er was een eisprong,... Nu heb 7 mei het spiraalje laten verwijderen,...ik ben benieuwd hoe het nu gaat. Groetjes Inge
Hoi dit is heel normaal hoor, er zijn bijna geen vrouwen bij wie de eisprong elke keer exact op dezelfde dag valt. Alles tussen de 25 en 35 dagen is normaal en dus regelmatig. Ik zit ook in ronde 5, succes !
Ik neem Clomid en bij mij is m'n cyclus ook niet altijd even lang. Soms 28 dagen, soms 30 dagen,... Altijd tussen de 26 en 32 dagen.