Hallo, Ik zit al een tijdje hier op het forum (lees veel, schrijf weinig) en lees over veel verschillende hulpmiddelen om de kans op een zwangerschap te vergroten / cyclus te verbeteren. Dus nu de vraag: wat slik jij? En niet geheel onbelangrijk: helpt het? Ik gebruik zelf etos zwanger worden, maar het helpt volgens mij niet echt. Vlak na het starten werd ik voor het eerst ongesteld na 53 dagen, maar de ronde daarna was 78 dagen en inmiddels zit ik ook al weer op 39 dagen. Ben benieuwd
Ik hoor idd allemaal negatieve geluiden over etos zwanger worden. Dat het je cyclus onregelmatig maakt. Ik heb daarom m'n huisarts erover in gelicht en die adviseerde voor dat je zwanger wikt worden om Gravitamon te slikken, deze kosten 15,00 en zitten 100 in. Ook slik ik visolie omdat ik geen vis eet. Dat zijn de enige 2 dingen die ik slik.
ik slikte alleen foliumzuur toen ik begon, nu na 9 maanden ben ik dan zwanger en slik ik nu davitamon mama (+ visolie) hier zit alles in wat je nodig hebt, foliumzuur, omega 3, dha, vit b allerlei mineralen etc maar dit kun je al gebruiken voor je zwanger bent las ik in de bijsluiter zodat je alles op peil hebt voor je zwanger raakt. ik heb de davitamon mama + visolie omdat ik geen vis lust maar als je wel vis lust kun je ook de gewone davitamon mama kopen.
Ik ben begonnen met alleen foliumzuur, daarna ben ik met de Etos zwanger worden capsules verder gegaan. Hier had ik een cyclus van 46 van, dus ben ermee gestopt. Nu slik ik foliumzuur en Efamol PMP om een regelmatige cyclus te krijgen, inmiddels dag 69........ en nog niets
Ook ik kreeg een nog langer cyclus van Etos zwanger worden. ik heb een tijdje alleen foliumzuur geslikt en sinds ik zwanger was van mijn miskraam slik de multivitaminen voor zwangeren van de tuinen en hier zit ook visolie in en dit kun je dus ook al slikken als je bezig bent om zwanger te worden.
Hoi Hoi! sinds 2 maanden gebruik ik teunisbloem olie (kruidvat) ik had een onregelmatige cyclus normaal is bij mij 28 dagen, en ik werd steeds veel te vroeg ongi- sinds ik teunisbloem olie slik is het nu precies 28 dagen.. verder slik ik multi-vit van finndal hier zit echt alles in, ook foliumzuur! de keus wordt zo nog moeilijk voor je
Hoi! Ik slik de Tuinen vitamines & mineralen bij zwangerschap. Heb ook een maand Etos zwanger worden geslikt, maar mijn ei kwam 4 dagen later dan normaal, en had die maand een eug. Gelukkig liep die met een grote sisser af, maar die Etos-pillen vertrouw ik echt niet. Bij sommigen heeft het wel een gunstig effect op de cyclus, maar de monnikspeper die erin zit kan het ook erg verlengen. En nou maar wachten tot zondag......
Ik heb eerst alleen foliumzuur geslikt. Dit is nu de 2e cyclus dat ik aan de Etos Zwanger Worden capsules ben begonnen. Mijn ei is nu iets van 4 dagen eerder en bovendien wordt mijn cyclus eindelijk regelmatig. Dus ben er zelf heel tevreden over tot nu toe.
Eerst alleen foliumzuur gebruikt tot een maand geleden, zie banner heb lang moeten wachten op mijn tweede ei. Nu gebruik ik Etos zwanger worden, voor het eerste dmv ovutesten mij ei gevonden. Of het toeval is???
Ik slikte eerst Efamol PMP met teunisbloemolie want ik had helemaal geen cyclus. Het hielp wel voor kramp bij mijn eierstokken. Ik kreeg er alleen vermoedelijk wel hoofdpijn van omdat er B vitamines inzitten en daar kan ik niet tegen. Verder slik ik Efasin foliumzuur. Ben gestopt met de Efamol en heb nu waarschijnlijk eindelijk vorige week mijn ei gehad. Ik slik verder maar niks meer om zwanger te worden behalve dan foliumzuur.
Ik hoor van veel meiden dat zij een langere cyclus kregen van Etos Zwanger worden. Het duurde iig langer voor hun eisprong kwam. Een aantal meiden om mij heen hebben tot aan hun eisprong gewoon foliumzuur geslikt en na hun eisprong zwanger worden van etos. Bij de 1 was het direct raak en bij de andere 2 binnen 3 maanden.. Toeval of misschien toch het proberen waard..?
Hoi hoi, Ik slikte in het begin foliumzuur, daarna een tijdje van vsm zwanger worden vitamines geslikt. Toen een hele tijd niks. Ik heb de etos zwanger worden pillen ook geprobeerd, maar daarvan raakt mijn cyclus in de war. Nu al heel lang niks meer. Als ik erachter kom dat ik zwanger ben start ik wel weer met vitamines.
Ik slik de Davitamon mama totaal met visolie. Alles zit erin en ook al probeer ik heel gezond te eten , door drukte schiet het af en tot erbij in. Ik voel me goed dus het werkt bij mij en geen last van onregelmatige cyclus. Was deze maand wel 2 dagen eerder maar geloof niet dat het met deze pillen te maken heeft. Succes!
Wow wat een hoop reacties al! Wel grappig zoveel verschillende pillen haha. Maar zie meer negatieve als positieve reacties op etos zwanger worden... Denk dat ik daar toch maar mee ga stoppen. Zal wel eens langs de drogist / tuinen gaan en vragen wat zij aanraden. En dan hopen dat ik eindelijk een keer ongesteld of zwanger wordt, want ik heb weinig geduld en wordt gek van alle hormonen die links en rechts door mijn lijf gieren.... Heb alvast de vitamientjes nodig en het foliumzuur
Oeps... heb net deze maand voor het eerst Etos zwanger worden gekocht, in de hoop dat dat nóg beter werkt dan efamol (teunisbloemolie). Ik zou het wel prettgi vinden een minder lange cyclus te hebben, nu is tie wel regelmatig maar aan de lange kant. Wat raar dat die Etos-dingen het tegenovergestelde doen van wat ze beweren! Twijfel nu of ik ermee door zal gaan. Aan de andere kant: ben er juist mee begonnen omdat ik er zoveel goede verhalen over heb gehoord, misschien is het iets dat bij mij wel werkt maar bij anderen niet. Om op de originele vraag terug te komen: ik vond de efamol echt fantastisch. Veel en veel minder last van PMS en ook regelmatige cyclus. Helemaal goed! Succes met kiezen
NOU DAMES ik slik etos zwanger worden ben erg tevreden... bij mijn zoontje was meteen de eerste ronde raak! daarvoor had ik een dramacyclus! Kon ik geen pijl op trekken en na berekening van mijn eisprong was die mooi in het midden en dus een cyclus rond de 28 dagen dus niet alleen slechte verhalen hoor over de capsules! Ben er nu ook meteen weer mee begonnen. Wacht nu op mn Nod en voel me behoorlijk zwanger maar misschien beeld ik het me wel in! Groetjes... ik denk overigens dat gezond eten en foliumzuur voledoende moet zijn!
haha allemaal verschillende pillen.. ik heb de eerste paar maanden alleen foliumzuur geslikt,, daarna een maand etos zwanger worden, maar mijn darmen sloegen een beetje op hol daarvan.. verder niet echt een verschil in me cyclus (1 dag) maar dit is nog te overzien haha! Ben deze maand gewoon weer foliumzuur gaan slikken en nu ook teunisbloemolie om me cyclus wat regelatiger (en hopelijk) ook wat te verkorten.. maar ben er pas laat mee begonnen, dus eigenlijk moet ik er pas volgende maand mee beginnen als ik niet zwanger ben..
Hallo allemaal, Wat grappig, zoveel verschillende vitamines en middeltjes! Het is bij mij nu multivitamines + visolie geworden van davitamon En nu maar hopen dat mijn cyclus op de natuurlijke manier weer op gang komt. Voorlopig zitten we alweer op dag 42.... nog niks in zicht helaas Vanaf de volgende cyclus ga ik maar temperaturen, want ik heb nu ook geen flauw idee of ik al een eisprong heb gehad (ovulatietesten zijn best duur namelijk en de vorige ronde had ik 2x een positieve test, maar geen menstruatie...)