Onrust in bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Theebeeb, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Mijn zoontje heb ik snachts in een badcape ingebakerd ivm maaiende armpjes. Maar die capes worden te klein nu. En hij kan zn rug nu hol maken als ie op zn rug ligt en is de cape zomaar los. Hij trapt ook alle dekentjes en lakentjes overhoop en gaat dan huilen, wat vannacht 3 x is gebeurt. Ik heb de puckababy piep maar even gepakt en hem daar ingelegd. Maar daar heeft hij eigelijk teveel ruimte in, en dan blijft hij wakker.

Ik zit er over na te denken om nu een speciale doek te bestellen om hem in te bakeren. Ik heb gekeken op de pacco site, maar vind die doeken nogal rigoreus met die klittebanden. Mn zoontje is sterk en maakt zomaar alles los. Ik zag een swaddle me maar die lijkt me weer te los.
    Heeft iemand een goede tip? Want de nachten zijn wel erg onrustig zo.

Bvd

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Heb je wel eens geprobeerd hoe hij het op zijn buikje vind?

3. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    De Pacco is een hele fijne inbakerdoek vind ik. Hiervoor gebruikte ik de Puckababy, maar daar had hij nog teveel ruimte in waardoor hij zichzelf nog steeds wakker hield. De Pacco vindt hij heerlijk om in te slapen. Ik zag er eerst ook tegenop om zo'n doek te gebruiken, maar hij heeft er zoveel baat bij! Als ik hem inpak, dan zie ik zijn gezichtje al ontspannen en begint hij te gapen. Heel grappig om te zien. Heel af en toe spartelt hij tegen als ik hem erin doe, maar over het algemeen niet. Ik vind het een absolute aanrader.

4. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Overdag leg ik hem weleens op zijn buik te slapen in de box. Dan slaapt hij ook wel even, maar dan ben ik erbij. Durf dat niet zo goed in zn ledikant. Want hij ligt ook weleens recht met zijn gezichtje naar beneden in de box. Dan draai ik het hoofdje gauw opzij

5. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Hier werkte de swaddle me erg goed, lijkt een kleine dunne doek te zijn, maar mijn dochter was ook echt ontzettend sterk maar kreeg die niet los.

6. Dexie

Dexie Actief lid

9 nov 2012
    139
    0
    0
    Wij gebruikte eerst de puckababy piep en nu de puckababy mini en dat gaat prima bij ons. Wij hebben hem ook tijdelijk in een bakerdoek van Aden & Anais gewikkeld dat werkte ook prima. Nu ligt hij overdag in een slaapzak en s'nachts nog in de puckababy.

7. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Wij deden het gewoon met een hydrofiel luier met witte tape.
    Lekker strak die armpjes tegen het lijfje en in de luier rollen en vasttapen:D
    Hij sliep er heerlijk door.

Deel Deze Pagina