Onrust 's nachts, baby 5 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kuona, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Mijn dochtertje is zo onrustig 's nachts. Ze wordt een aantal keer wakker 's nachts (is normaal, weet ik) maar ik weet ondertussen niet zo goed meer hoe ik haar in slaap kan krijgen.
    Ze wordt niet wakker van de honger. Ze krijgt wel een flesje 's nachts maar voor mijn gevoel interesseert haar dat niks. Ze drinkt maar iets van 100cc. Afgelopen nacht heeft ze om 23.00 haar laatste voeding gekregen, om 3 uur werd ze wakker en heeft ze nog een voeding gekregen. Vervolgens werd ze om half 5 alweer wakker. Ze huilt dan niet. Het zit een beetje tussen kletsen en jammeren in. Het is iig erg luidruchtig ;)

Ze slaapt momenteel door ruimtegebrek bij ons in de kamer. Tussen onze kamer en die van ons oudere zoontje zit maar een heel dun wandje. Ik ben bang als ik haar te lang laat doen (kletsen/jengelen) dat ons zoontje dan wakker wordt. Hij gaat dan echt niet meer slapen...

Herkent iemand dit? Heeft iemand tips?

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hmmmm onze dochter wordt soms ook wel snachts wakker maar dan wilt ze eten, als ze dat heeft gehad slaapt ze weer lekker verder.

wel lastig hoor hmmm ik herken het wel een beetje maar ons zoontje slaapt weer gewoon verder.
    nee sorry ik heb echt geen tips voor je.heb zitten nadenken maar kan nergens op komen.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Als ons meisje wakker word, geef ik ze eventueel haar speentje, en anders pak ik ze even op schoot, ga rustig met ze zitten, wieg wat -zeg niets!- en als ze weer slaapt, leg ik haar terug.

4. mikki

mikki Actief lid

1 okt 2007
    293
    1
    0
    Rotterdam
    Ik doe eigenlijk hetzelfde als Suusjeuh. Even een minuut of 10 in de schommelstoel zitten, wat schommelen en niks zeggen. Daarna slaapt hij altijd verder. Dat werkt hier erg goed.
    Overigens heeft een collega van mij een website opgezet over baby's en slapen, misschien dat je daar iets aan hebt. Het adres is home - Slaapbabyslaap.nl

5. Trotsemamsvan2

Trotsemamsvan2 Actief lid

2 jul 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees mee, hier ook een spookje! Mn zoontje komt de laatste week elke keer om 1:30 (!) terwijl hij om 22:30 de laatste fles heeft gehad... Ik geef hem om 1:30 geen fles maar wel een speentje, echter wil hij dan rond 4:00 toch echt eten, en is dan onrustig tot een uur of 6:00. Dus tamelijk vermoeiend omdat mijn wekkertje om 7:00 gaat :( Kan inmiddels over mn wallen lopen ;)

Deel Deze Pagina