Hallo mijn dochter is 4 maand. En begon gisteren weer onrustig te worden. Wou opeens veel vaker drinken. Normaal heeft ze echt heel straks ritme. Vandaag was het helemaal mis. Ze huilde tijdens de fles en kon niet meer in slaap komen. Zelf niet bij ons op de arm/draagdoek. Ze slaapt alleen in de schommelstoel. Ook wil ze de speen veel minder dan normaal. Als ik mijn vinger in haar mond doe bijt ze hierop. Zou dit komen omdat ze tandjes krijgt?
Met 4 maanden kan het ook zijn dat ze van de rel zijn doordat de ontwikkeling in de hersenen ineens heel snel gaat.
Wat zouden jullie in mijn situatie doen? Heb voor mijn gevoel vandaag alles geprobeerd. En nog word ze niet rustig
Je gevoel volgen en je kindje volgen. Lekker bij je houden als ze daar behoefte aan heeft en afwisselen met partner. Ten minste, bij onrustige dagen vond ik het fijn als ik in de avond ff op adem kon komen zeg maar. had. En is het heel erg dat ze onrustig is? Ik bedoel, ik ben zelf ook zeker 1 keer per maand uit m'n hum. Probeer het los te laten dat ze nu het ritme niet heeft. En denken: het is een faaaase... Komt vanzelf weer goed.