hier pas vanaf 41 weken, dan heeft t het meeste kans... ze wilde het donderdag al doen, maar gezien ze al wat bevallingen hadden zou ik een andere verloskundige krijgen, dat zou niet zo leuk zijn zeg maar enne bedpret heeft hier iig geen effect gehad. dacht ach, waarom niet, proberen we t maar nope... autorijden heeft wel voor een berg weeën gezorgd, maar niet doorgezet helaas
@ beckje: ja normaal is het ook vanaf 41 weken hoor, maar aangezien ik niet langer mag lopen als 41 weken hoop ik dat ze eerder willen kijken of het mogelijk is. Jammer dat seks niet heeft geholpen! Hier krijg ik er wel harde buiken van, maar verder niet. Autorijden over een hobbelige weg zorgt idd voor nog veel meer reactie, had ik vanmorgen ook, maar helaas ook nog niet doorgezet. Wel is t de hele dag al onrustig in mijn buik, maar zonder enige regelmaat. Merk wel dat ik vaker naar de wc moet voor de grote boodschap zeg maar, dus daar helpt t wel voor
Hoe gaat het bij jullie dames?? Ik ben afgelopen donderdag gestript, had 2cm ontsluiting. Dinsdag 7-7 worden me weeën opgewekt en vliezen gebroken. Spannend dus!!
vannacht tot vanmiddag weeën gehad niet regelmatig.. het is nu gestopt sinds 12:08 uur.. Succes Dinsdag!