Hey meiden, Ik vraag me af wie er van jullie die utrogestanbolletjes heeft gebruikt en voor hoelang? Mijn hormoonpompje moet namelijk binnenkort af en ik wil eigenlijk nog iets extra's om mijn lijf te helpen het goed vast te houden. Gebruikten jullie utrogestan na week 7 vd zwangerschap nog?
Ik heb er geen verstand van.. maar ik heb wel gelezen dat sommige het gebruiken tot ongeveer de 12 weken, just to be sure... succes... Ik wil het iig zelf ook gaan gebruiken omdat het beter zou zijn voor de innesteling, krijg jij het van je gyn? Of koop je het zelf?
Ja dat zeggen ze wel in het ziekenhuis.. maar ik heb weleens hier op het forum gelezen dat sommigen utro gebruiken in het begin van de zwangerschap.. dus het zou bij jou ook kunnen lijkt mij
Ik heb het tot week 5 gebruikt en vanaf de terugplaatsing. Het zkh zag geen aanleiding om langer door te gaan. Er waren bij mij ook geen aanwijzingen dat er problemen zouden zijn met de innesteling of mijn progesteron.
Ik zie nu pas dat je zwanger bent! Wat fijn dat het pompje zo'n succes was. Wow gefeliciteerd!! Ik ben een ongeloofelijke zenuwpees en bij met mn dochter doorgegaan met de bollen tot 13 weken. Volgens mijn gyn was het niet per sé nodig, maar het kon ook geen kwaas. Dus ik snap je wel, als je na je pompje nog even aan de bollen wil.
Ik loop bij het AZM in Maastricht en daar moet je Utrogestan gebruiken t/m de 12e week van je zwangerschap! Succes meid!!
Vanaf de punctie ( die ik gisteren heb gehad) 18 dagen lang 3x per dag 2 bolletjes. Er zitten er nu dus 6 in totaal in en ben er al klaar mee. Is jullie afscheiding ook zo vies?
In Belgie schrijven ze het t/m week 12 voor. Ik zou niet zo maar stoppen en langzaam afbouwen. Na mijn miskraam heb ik gevraagd of ik het langer mocht gebruiken. Ja dat mocht. Ik weet dat niet elk zhuis het geeft, beetje aandringen kan helpen! succes!
Ik heb begrepen (en dat was van mn arts) dat de utro eigenlijk alleen nodig is als ze je cyclus helemaal met medicijnen platleggen en regelen. Je lijf maakt dan je bm niet zelf mooi , vandaar de utro hulp. Ik denk dat dat voor jou geen toegevoegde waarde heeft nephthys. Jij hebt met je pomp alleen pulsen hulp gehad. Je lichaam heeft de rest zelf gedaan! Dus ook je bms mooi bekleed, zie je posi test resultaat!
Dan gooi ik er nog een vieze vraag overheen.. Welke kleur hoort het te zijn? Want ik heb wit, bruin en soms zwart in mijn inlegkruisje zitten! Ik ben bang dat ik nog steeds bloed van de punctie en ik weet niet of dat wel goed is.. Pff, hoezo onzeker?!
Owh eeeh dat weet ik ook niet. Heb het zelf nog nooit hoeven gebuiken maar lees het vaak dat het zo'n zooi is. Maar zwart of heel bruin kan makkelijk bloed zijn ja, en dat zou niet zo heel gek zijn eigenlijk als je je bedenkt wat ze daar gedaan hebben. Maar die kleur is oud en dus niet zo erg. Als het helderrood zou zijn zou er iets aan de hand kunnen zijn. Maar ik ben geen arts natuurlijk dus als je je zorgen maakt gewoon de arts bellen. Daar zijn ze voor!
Ik heb het 10 dgn (3x2 bolletjes) vanaf de tp moeten gebruiken. (ICSI) Volgens kliniek heeft het na 10 dgn gebruik geen toegevoegde waarde meer. Ja het geeft een enorme rotzooi. Bij mij was t alleen wit.
Ik lees dat iedereen 2 bolletjes per keer in moet brengen? Ik hoef er maar eentje per keer in de te doen, 3x daags...
Heb nu een paar goede echos gezien, en de arts uit Gent wil dat ik de bolletjes minimaal blijf gebruiken tot 12 weken zwangerschap. 3 maal daag 2 bolletjes.