Mijn dochter van acht maanden lijkt sinaasappelhuid/ cellulitis op haar bovenbeentjes te hebben. Kan iemand uit ervaring vertellen of het weggaat of dat het blijft?
Het staat nu wel schattig, maar ik hoop niet dat ze het blijft houden als ze groot is. Als dat zo is dan is er vast niks aan te doen, maar ik ben wel benieuwd of dat zo is.
Jeetje, zou me echt niet drukmaken om schoonheidsidealen op basis van een babylijfje. Zoals je al zegt is sowieso niks aan te doen en wat maakt het uit, er zijn maar weinig vrouwen zonder putjes of straie. antwoord gevend op je vraag: volgens mij volledig normaal. Mijn bijna driejarige heeft ook putjesbillen, net als alle baby’s en peuters die ik ken en (bijna) bloot zie overigens. Vind het er heel schattig uitzien
Ik had het zelf denk ik wel vervelend gevonden om het te hebben mn als tiener. Ik ben daarom blij dat ze het waarschijnlijk dan niet meer heeft en als ze het wel zou hebben op die leeftijd dan zou ik er naar haar toe niet heel erg de nadruk op leggen Sophie, maar ik vind het voor mezelf fijn om te weten.
Hier hebben mijn tieners het ook een beetje, net zoals heel veel andere tieners. Maar het is niet veel en ook geen issue hier verder. Ik denk dat ze zelf niet weten dat ze het hebben. Mijn oudste heeft bijvoorbeeld acne en ook wat acne littekens. Ze doet er nu alles aan wat ze eraan kan doen, daardoor is het nu rustig en de littekens zullen minder worden. Maar het is geen big issue.