Hallo, Ik heb een vraagje .. hoe dichter ik bij de bavalling kom hoe meer verschil er gaat zitten tussen mijn borsten ... Ik weet dat ze nooit helemaal gelijk zijn, maar nu is het zeker al een cup verschil.. ook mijn ene tepelhof is een keer zo groot als de ander. Veranderd dit nog weer na de bevalling en borstvoeding of loop ik nu de rest van mn leven met ongelijke borsten?? groetjes
Hallo, Het is even afwachten wat er met je borsten na je bevalling (met het opgang komen van de melkproductie) gebeurt. De meeste vrouwen hebben wel verschil in grote van hun borsten voor de zwangerschap en dit kan versterkt worden tijdens de zwangerschap. Een cup verschil komt vaker voor. Is er aan de "kleinere" borst wel iets veranderd tijdens de zwangerschap? Als je over een tijd stopt met het geven van borstvoeding kun je verwachten dat je borsten ongeveer de oude maat terug krijgen. Er zijn vrouwen die een cupmaat meer of minder over houden, dit is vooraf echter niet te voorspellen. Het zegt nu in iedergeval niet dat je zo je hele leven rond hoeft te lopen. Dat moet een fijne gedachten zijn, toch? Groeten Rieneke
hallo, bedankt voor uw antwoord... is idd een fijne gedachte.. de kleiner bosrt is ook bijna niet veranderd. Nou we zullen het gaan zien de komende maanden! Bedankt! gr Stormpie