Pijn bij zitten op (bureau)stoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ffion, 9 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ffion

    Ffion Fanatiek lid

    23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Ik heb al sinds vrij vroeg in deze zwangerschap pijn in mijn liezen. Maar nu heb ik sinds een kleine 2 weken ook pijn als ik wat langer op een (bureau)stoel zit. Niet in mijn liezen overigens, maar echt rond mijn schaamstreek en dan voornamelijk aan de onderkant. Dat heeft ongetwijfeld allemaal te maken met slappe banden etc.

    Ik hoef nog maar 5 weekjes te werken voor ik vrij/verlof heb en ik wil niet eerder stoppen. Ik vind het leuk om te werken en verder gaat het prima. Ik zou het echter wel fijn vinden als zitten wat prettiger zou zijn (ik werk op kantoor en zit veel achter de computer). Zou het helpen om zo'n donut op mijn bureaustoel te leggen? Of helpt dat echt alleen bij pijn aan je stuitje? Dat heb namelijk niet echt, alhoewel het er wel een beetje naar uitstraalt. Maar de meeste pijn zit dus echt van onderen.

    Ik hoor graag van jullie.
     
  2. Twinkle81

    Twinkle81 Fanatiek lid

    4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Bureau lager en op zo'n fitnessbal zitten?
    Een verloskundige of doula kan je daarover wel informeren en heeft er misschien zelfs 1 te leen
     
  3. Ffion

    Ffion Fanatiek lid

    23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Wij hebben helaas bureaus die zo ongeveer stammen uit het stenentijdperk ;), dus die kunnen niet of in ieder geval niet makkelijk lager gezet worden. Dat gaat 'm dus niet worden ben ik bang.
     

Deel Deze Pagina