Ik heb met veel plezier de oudste gedurende ongeveer 11 maanden borstvoeding gegeven. Het liep erg af omdat ik op het eind nog maar 1 voeding kon geven en daar het geheel niet mee op gang hield. Ik werk nu dichter bij huis, dus ga ervan uit dat ik meer voedingen live kan geven. Maar mag ik ervan uitgaan dat het weer zal lukken? Geven ervaringen uit het verleden een goede prognose voor de toekomst, of moet ik toch rekening houden met beren op de weg?
hoi wat mooi dat je zo lang borstvoeding hebt kunnen geven. Nee, je hoeft geen rekening te houden met beren op de weg, Natuurlijk is ieder kind anders, maar jij bent nu ervaringsdeskundige en je borsten hebben al laten zien dat het allemaal prima gaat! Lees kort voor de bevalling weer even een boek over borstvoeding, over het aanleggen en waar je op moet letten de eerste tijd. En dan heb ik er alle vertrouwen in dat het je weer prima gaat lukken. En bij vragen nu of straks, weet je ons te vinden! Goede zwangerschap gewenst. Mirjam
Dank je wel, dan ga ik me vast verheugen. Ik vond bv zo ontzettend fijn dat ik bijna niet kan wachten. Het deed me zoveel goed om mijn manneke zo goed te zien groeien. Mijn zelfvertrouwen was nog nooit zo hoog. Ik krijg alweer helemaal kriebels.