onrustig drinken

Discussie in 'Voeding' gestart door Luannie, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Mijn dochter is nu 4 maanden en heeft altijd rustig gedronken.. Ik bedoel wel snel maar der lijfje was rustig.

Nu sinds een paar dagen beweegt ze der armen, benen.. duwt ze de speen naar de zijkant van haar mond, duwt hem eruit om vervolgens weer heel hard naar binnen te zuigen... :(

Iemand een idee? Ze krijgt uit difax- s flessen...

Ik vind het zo vreemd omdat ze altijd super stil lag...

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik denk dat het gewoon de leeftijd is. Vanaf dat moment ongeveer dronk mijn dochter ook niet meer rustig. Aan de borst niet maar met flesje zit ze ook niet stil.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Al gekeken naar spruw?

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Of tandjes?

5. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    spruw is het niet... ik herken dat, want dat heeft ze al eens gehad en bleef toen ook gewoon rustig drinken...

Tandjes zat ik aan te denken.. ze heeft onderin een wit puntje maar las dat dat ook een kliertje kon zijn...
    Ze kwijlt wel heel erg en zuigt ook haar lippen steeds naar binnen.. Weet niet of dat ook tekenen zijn..

En anders wat Red zegt.. gewoon de leeftijd! Ik kijk het gewoon nog even aan!\

Bedankt voor jullie antwoorden!!

6. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Ooh heel herkenbaar heb er hier ook 1tje van bijna 4 maanden die eigenlijk alles doet wat je neer gezet heb.
    Spruw ook naar gekeken maar niks te zien.Bobbels op tandvlees wel te zien was bij verdikking van de week ook wat rood.En een gedeelte lijkt hoger teliggen en "scherper"aan te voelen.
    Hier kan het dus wel mee spelen dat eventuele tandjes zitten te broeien maar volgens mij is dat niet alles.
    Ze zien zo veel horen zo veel waar ze ook op reageren.Ze willen ook lichamelijk ineens zo veel dus dat kan ook wel mee spelen.

Deel Deze Pagina