Hoihoi! Ik heb eergister een halve nacht gespuugd, gister niet meer toen heb ik voornamelijk veel gedronken en vandaag kan ik ook weer kleine beetjes eten. Maar ik maak me zo druk over de borstvoeding! Mijn meisje komt nu steeds om de 2/3 uur overdags(nu is dit niet heel gek hoor, dit doet ze regelmatig, wijt ik ook aan de mama honger). Snacht slaapt ze super. Komt tussen 22-7 uur nog maar 1 keer waar normaal 2/3 nachtvoedingen niet gek zijn.. Gaat dit niet ten koste van mijn productie? Nu ineens zo lang slapen en zelf zo beroerd zijn geweest? Ik leg haar trouwens aan als ze dorst heeft, dit doe ik altijd, ik ben niet van het rekken maar voed op verzoek. Schema is hier eigenlijk nooit echt geweest maar qua aantal voedingen zitten we nu (vandaag) op zes, dat zullen er uiteindelijk wel acht worden. Meestal zitten we rond de 8 voedingen met uitschieters naar boven en naar beneden. Ze dronk altijd een borst maar sinds ik werk soms twee, sinds ik ziek ben altijd twee per voeding. Ze plast goed, heeft vandaag nog niet gepoept, gister wel. Geeft af en toe een mondje terug, heeft genoeg bij te zetten met dr vier maanden(ruim 7 kilo, zal nu de acht wel aantikken denk ik).. Nouja, moet ik me druk maken? Heb je tips? Het gaat zo goed wil het nog heeeeeeeeeel lang volhouden! Groetjes, Kwabbernoot
Hoi. Nee je hoeft je niet druk te maken. Bij ziek zijn kan je productie een dipje krijgen, maar zolang jij blijft voeden op verzoek, komt dat snel weer in orde. Ook blijft je melk boordevol voedingsstoffen, ondanks dat jij minder eet door je griep. De langere nacht zal je lichaam zich aan aan passen, wederom, blijf voeden op verzoek en je productie is al snel weer de oude. 2 borsten willen drinken doet ze nu waarschijnlijk om je productiedipje (van je griep) op te vangen. Door ze vaker leeg te drinken zorgt je kleintje er weer voor dat je productie gestimuleerd word. Lekker aan toegeven dus. Beterschap. Groetjes Saskia