onrustig drinken

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door 3kats, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    Hallo,

vorige week heb ik spruw ontdekt bij onze dochter van 7 weken.
    Hiervoor hebben we nystatine gekregen 4 keer daags 1 ml. voor haar luieruitslag en mijn tepels moconazolcreme 2 keer daags.
    Ik merk nog geen verbetering en sinds een paar dagen drinkt ze erg onrustig aan mijn borst. al heb ik wel het idee dat het vaker bij mijn rechter borst is dan mijn linker. heeft dit te maken met de spruw?
    sind 2 dagen heb ik al een bij een aantal luierwisselingen geen poep gehad terwijl ze hiervoor dit bij iedere luier had. zodra ze gaat drinken begint ze te kronkelen en spuit het in de luier zodat ik niet weet of de onrust komt van krampen of van de spruw...de onrust blijft daarna.
    de afgelopen twee dagen heeft ze maar 5 voedingen gehad en heeft ze twee nachten doorgeslapen. Nu afgelopen nacht komt ze gewoon weer om de 3 uur en is vaker onrustig met drinken. kan het komen dat er te weining melk is voor haar? Ik zit een beetje met mijn handen in het haar begrijp je, ik weet niet waardoor het komt. heb je tips? advies?
    ook betreft de spruw, daar wil ik graag zo snel mogelijk vanaf. Bij onze vorige dochter heb ik zoveel problemen gehad met de borstvoeding dat ik hier weer vreselijk onzeker van wordt en verdrietig.

alvast bedankt

2. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    Zou ik misschien antwoord kunnen krijgen.....zit er erg mee......

Deel Deze Pagina