onrustig drinken

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door MajBritt, 18 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MajBritt

MajBritt Nieuw lid

15 jul 2014
    2
    0
    1
    Vrouw
    Apeldoorn
    Ik zit met een vraag...
    Sinds twee dagen drinkt mijn zoontje van 12 weken ineens heel onrustig.
    De eerste 90-100 cc gaan goed, maar na het eerste boertje gaat de trukendoos open :)

Veel heen en weer bewegen met zijn hoofdje, met zijn handjes de fles wegduwen, spuugdoekje wegpakken en bijten op de speen...

Ik heb al een grotere speen gepakt, maar hierdoor veranderd er helaas niks.
    Kan het misschien maagzuur oid zijn of zal hij gewoon van slag zijn door het weer?
    Of is het misschien iets anders?

Ik ben benieuwd of meer kindjes hier last van hebben?

Groetjes Maj-Britt

2. uhuumau

uhuumau Actief lid

28 apr 2014
    152
    0
    0
    Dit doet mijn zoontje ook, hij is al wel iets ouder.
    Ik denk dan dat hij genoeg heeft.
    Omdat hij alles graag zelf vast pakt, in zn mond stopt en ergens op "kauwt" laat ik hem er altijd maar mee spelen...
    Maar het gaat niet altijd op..
    Net als mijn neefje van 3 die met het eten gaat spelen als hij niet meer hoeft haha...

3. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Hier doet onze dochter van 9 weken het ook. Als ik de fles even weg zet en hem later weer aanbiedt, drinkt ze hem soms wel leeg. Nu met de warmte ligt ze graag tegen mijn opgetrrokken benen aan en dan drinkt ze op die manier de fles leeg. Op deze warme dagen kan het me even niet schelen hoe ze haar flessen leeg drinkt, als ze maar leeg gaan. Als ze op mijn arm ligt, is ze daarna drijfnat van het zweet.
    Misschien dat het even een periode is? Want bij ons doet ze het nu sinds het van de week zo warm geworden is.

4. uhuumau

uhuumau Actief lid

28 apr 2014
    152
    0
    0
    Misschien heb je er iets aan: een hydrofiele luier/handdoek over je arm leggen en dan voeden. Zo doe ik het ook. Als ik het even niet bij de hand heb, leg ik zn achterhoofd op mn borst zodat mn shirtje eronder zit. Zolang het maar niet huid op huid is haha...

Deel Deze Pagina