Dan zou ik idd de toeschietreflex opvangen. Dat wordt beter hoor Mijn dochter is nu bijna 10 weken en ik hoef de toeschietreflex niet meer af te laten lopen en ze verslikt zich ook niet meer zo extreem.
Gisteren geprobeerd maar hielp ook niet Ze bleef moeite houden helaas. Ga in ieder geval maandag de lk bellen. Nog 7 weken te gaan voordat het beter gaat dus
Ik heb ook een soortgelijk topic gehad. De tips die bij mij uiteindelijk werkten: soms is het geen honger maar alleen zuigbehoefte. En een tepelhoedje.
Sorry moest gisteren even rennen voor gevallen speentje. Wilde nog aangeven dat misschien, als niks anders werkt en het je tegen gaat staan, een tepelhoedje als laatste optie wellicht kan werken om de stroom wat te reguleren. Maar een lactatiekundige kan indd het beste meekijken en zij zijn niet zo geknop die dingen geloof ik maar ik heb er zelf om andere redenen langdurig prettig mee gevoed bij onze eerste.
Ah lees net dat de tip al gegeven is, nou ja hoop dat het werkt voor je En steeds opnieuw aanleggen in het openbaar zou ik ook wel K* vinden hoor. Onze kleine drinkt overdag met meer moeite (veel luchthappen, 1 kant maar drinken en loslaten) dan snachts dus overdag gaat bij ons ook alles per fles.
Ja precies, gelukkig lukt snachts nog maar heb er wel synto bij gehaald als toeschietreflex niet snel genoeg komt voor madame ongeduld
Hier ook heel veel melk en sterke toeschietreflex, icm de opkomende krampjes nu ook een fase van onrustig voeden. Zie al goeie tips, na de toeschietreflex de melk weg laten lopen (ik vang het op in een zoogcompres, anders gaan er 12 hydrofielen door op 1 dag), het is inderdaad, met name alle keren dat ik rechts voed, een melkballet. Moet ook elke dag een schone Voedings bh aan want zelfs met doek ertussen wordt ie behoorlijk nat en zijn kleren ook, dus soms vervloek ik die overproductie!! Aan de andere kant...t vriezertje is snel gevuld. Zo veel mogelijk tegen de stroom in voeden, dat biological nursing heb ik nooit echt onder de knie gekregen, altijd het idee dat ik een hand tekort kom, maar zoveel mogelijk rechtop scheelt al. Verbaasd dat je een voeding over kan slaan, ik kan dat echt niet. En ik weet dat het beter wordt en hij wordt ouder, dat scheelt ook.