Supermarktfrustraties als je met een kinderwagen bent....

Discussion in 'De lounge' started by Roxyroxx, Aug 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Pff, zo moe word ik ervan... Altijd als je in de supermarkt bent vragen of je misschien toch niet wat bent vergeten op de band te leggen, of je dat pakje billendoekjes al had etc.

Ik weet dat er een tijd geleden een topic was waarin TS aangaf spullen te jatten met de kinderwagen maar kom op hey! Als ik niet bij mijn vaste supermarkt ben heb ik altijd t gevoel dat je als moeder met kinderwagen toch net wat argwanender wordt aangekeken...

Moest t ff kwijt :p

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Oh, ondanks dat ik al ruim 5 jaar fulltime met een kinderwagen loop heb ik hier nooit last van.

Ik gooi overigens nooit wat onderin en heb altijd zo'n trekmandje, weet niet hoe het bij jou is?

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

Heb ik ecbt nog nooit gehad.

Vanmorgen nog bij de AH komkommers gehaald en in t bakje van mn dochtertje dr driewieler gelegd. Daarna naar de aldi maar niemand die wat zei.

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Heb er eigenlijk nooit last van

5. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

Hmm ik loop al 6 jaar met een kinderwagen of buggy ( 3 kids) en ik ben nog nooit in een winkel geweest die mij dat gevraagd heeft. Echt ik herken het niet.

Wel heel vervelend voor jou

6. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,149
    3,026
    113
    Nederland
    Daarom neem ik de auto en gaat dochter in de winkelkar. Vind het met de kinderwagen zooooo irritant! Weinig ruimte in de gangpaden, kan weinig boodchappen uberhaupt meenemen maar laatst stond ik dan bij de AH in de rij, ben ik aan de beurt, kon de kinderwagen er niet doorheen. Moest ik naar n andere kassa weer heeeeelemaal achteraan aansluiten en het was vét druk grrrrr

7. Roxyroxx

Serieus niet? Ja ik ga als ik dan een keer met de kleine ga altijd maar voor wat kleine verse boodschapjes in de zin van fruit en groenten... Dus heb idd geen mandje, misschien dat maar eens doen dan...

Whaha het kan ook niet echt door mijn uiterlijk komen, zie er te braaf uit haha (of juist daarom :p)

8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    ik ken het niet alleen die verschrikkelijke smalle paden in sommige winkels. pfff dat vind ik meesterlijk irritant

9. dekilene

dekilene Niet meer actief

Nog noooit last mee gehad

10. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

Ik stop nooit wat onderin. Ik pak een mandje en die zet ik bovenop de wagen tussen de kap en duwstang

11. Blemma

Blemma Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    2,472
    16
    38
    Female
    Verpleegkundige in de wijk
    Nog nooit gehad.
    En ga altijd als laatste naar de supermarkt. Dus meestal ligt onderin vol met spullen van de andere winkels waar ik moestzijn.

12. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    Ja hier moet je echt een mandje hebben, anders krijg je wel iemand achter je aan.

13. Roxyroxx

Ik doe t ook niet onderin, gewoon in mijn handen want t zijn kleine boodschappen... MAAR wat misschien meespeelt... Ik heb een Donkey, die nu op de 1 kind stand staat. In het "boodschappen"mandje heb ik van allerlei zooi zitten... Daar liggen dus bijv bovenop de billendoekjes.... Dus misschien dan wel daarom?!

14. Porsche

Porsche Niet meer actief

Heb er ook nog nooit last van gehad wel per ongeluk een keer iets onder in gelegd en toen de winkel uit gelopen toen ik thuis was ( 30 min lopen ) kwam ik er achter ... Ging om een haar borstel

15. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Ik vind met de kinderwagen juist ideaal winkelen, ga altijd alleen maar voor kleine boodschappen. Krijg nooit de vraag of ik wat vergeten ben

16. happyglow

happyglow Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    2,101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik heb er ook nooit last van gehad, en dat terwijl mijn kinderwagen dus regelmatig piept bij de poortjes. Schaam me altijd dood en loop dan weer terug naar de kassa. Ze zeggen altijd dat ik maar gewoon door moet lopen. Het scheelt wel dat de kinderwagen dit 9 van de 10 keer ook bij binnenkomst al doet :D

Verder erger ik me altijd aan de Kruidvat. Je kunt er niet lopen met de kinderwagen dus kom ik daar zelden. De hele winkel ziet er niet uit en het is een grote troep speelgoed opgestapeld. Mogen ze wel eens wat aan doen want ze hebben best leuke dingen en goede aanbiedingen soms.

17. Metire

Metire Niet meer actief

ja ik ken het wel, maar ik kan ook echt tijden treuzelen in een winkel dus dan snap ik wel dat ze argwanend worden. toen een verkoopster een keer echt sneaky in de wagen kwam kijken heb ik gewoon gezegd dat ze best alles mocht doorzoeken, als ze zich daarvan beter voelde ;)

en in de supermarkt vind ik ook echt irritant, dan stuur ik met 1 hand de wagen en sleep ik met de andere hand een mandje mee.. meestal ga ik nu maar op de fiets en zet ik mijn zoontje in een karretje of ik stuur mijn vriend 's avonds!

18. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    Ja kruidvat en trekpleister kom ik werkelijk nooit (duowagen naast elkaar), mis dan wel aanbiedingen maar zij missen ook klanten om deze reden. Ga liever naar de Etos.

19. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik heb nog nooit gehad, moet wel zeggen dat ik meestal naar de zelfde appie ging waar ik dan ook de verkoopsters wel "ken".

gr brenda

20. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Sja - ik moet altijd mijn boodschappentas geopend laten zien als ik kom afrekenen bij de kassa.

Ik kan er niet wakker om liggen, wss moeten ze dat vragen en zal het vast vaak mis gaan waardoor het noodzakelijk is geworden.

Share This Page