Zoals jullie zien ben ik 36 weken zwanger en sinds gister voel ik me onrustig s savonds. Nu ook weer. Kan niet beschrijven hoe eigenlijk. Heb al 1 of 2 weekjes last van krampjes en ongi pijn, soms wat druk van onder.... Vanacht ook ff wakker geworden van krampjes maar wel weer in slaap gevallen... Herkennen jullie dit?
Kan het niet te maken hebben met nog verder indalen? Ik had vorige week vrijdag enorme kramp in mijn buik, dat doorging naar mijn rug.. Was anderhalf uur lang, heb toen mijn verloskundige gebeld, moest komen inwendig onderzoek was niets aan de hand. Onze beeb is al 4 weken ingedaald, maar gaat wel steeds verder en verder.. Hij zit nu onderhand vast zeiden ze me vorige week, dit kan die klachten hebben veroorzaakt. Misschien bij jou ook? We zijn even ver in, dus het kan best zo zijn!
Ja die krampjes enzo denk ik wel. Hier ligt ook al een maand ingedaald maar vorige week nog niet helemaal vast dus dat zou best kunnen. Onrustig gevoel is nu weer weg, mss adem ik verkeerd zei mn moeder. Zal er wel bij horen hihi....
Uhm even denken hoor, de verloskundige zei tegen mij dat als je die kramp heb, of gigantische druk op je blaas dat je dan even goed in en uit ademt (en diep) Misschien trekt het dan ook bij jou sneller weg! Wanneer heb je weer een controle? Misschien zit je beeb ook wel vast nu..
Thanx voor de tip! Ga ik uitproberen!! Komende maandag moet ik weer. Heb nog stééds om de 2 weken controle tot nu toe jij? Ben benieuwd mss dat ze idd al vast ligt....
Ik moet dinsdag a.s weer heen Ook nog om de 2 weken. We zijn dan 37 weken, vanaf dan is het weekelijks! Ik krijg een echo de 5e, om te kijken hoever hij nu vast zit in de bekken.. Heb je gisteravond nog last gehad?
Ok ik dacht vanaf 35 weken. Het onrustig gevoel is weg gegaan, wel krampjes gehad vanacht. Lief dat je er na gevraagd. Oh ok ik krijg volgens mij geen extra echo wel gwn de echo bij de vk. Spannend he hihi
Krampjes kunnen misschien ook wel voorweeen zijn, niet om je zorgen te maken hoor... Maar is alvast een voorbereiding voor straks... Het wordt dan allemaal wat soepeler! Zeker spannend..... Baby mag van mij nu al wel komen hoor
Ja dat denk ik ook wel hihi. Nee daar maak ik me niet echt druk om Ik begin me nu echt af te vragen, hoe ziet ze eruit, op wie lijkt ze, hoe ze zich beweegd haha.... Mss gaan we dat getrappel wel missen
Oh dat weet ik wel zeker dat je dat gaat missen! Op het moment denk je van ''argh ik wou dat het zover was'' want dan ben je je buik straks kwijt etc, kun je snachts weer wat slapen.. Maar vreemd genoeg ga je het wel missen!
Ja opzich heb ik nog niet zn dikke buik maar vind het al lastig laat staan als je echt een toeter hebt. Ik voel haar al vanaf 13 weken dus zal wel raar zijn, maarja DRM kan ik haar dan zo vasthouden.
Oke vanaf 15e week was onze beeb actief haha. Heb even een foto gemaakt van me buik, knal soms overal tegen aan hahaha dat is 1 ding dat ik niet zou missen
Boh das een mooi buikje!! Ok kan geen foto uploaden met mn gsm en sinds gister doet internet het hier via Ziggo niet alleen via de gsm. Ik heb wel laatst nog een foto in lekker vroeg februari buikjes gezet. Moet je maar eens kijken. Is dit jullie eerste kindje? Hier wel...
Ik zal vanavond even kijken, ben nu te moe om het uit te zoeken(zit ook nu via mijn telefoon) Dit is onze 2e, ik heb een dochter van 5 jaar.
Ok is goed. Dus je hebt het al eens mee gemaakt hihi Maar ja is toch anders he Weten jullie wat het word?
Ja we krijgen een zoon... Ga er vanuit van je roze letters, jullie een dochter? (naam..?) ben altijd zo benieuwd daarna. Hoor het wel, groetjes
Jep wij krijgen een dochter: Jenna En hoe gaat jullie zoontje heten? Leuk he hihi... We lopen gelijk he zie ik.... Een dag verschil
Ja bekend gevoel hier. Beeb ligt hier gewoon al volledig ingedaald en vast in mijn bekken en dat onrustig gevoel is sinds gisteren de kop op beginnen steken. Ongi pijnen heb ik al eventjes maar sinds kort ook gepaard met harde buiken, en ze doen steeds meer pijn als ze komen. En die druk onderin heb ik al weken, sinds hij ingedaald is eigenlijk, soms zelfs zo'n drukkende pijn dat ik even in elkaar kruip omdat weer verder te waggelen Helaas hier nog geen baby te zien, ik hoop hem toch ergens in de loop van volgende week te mogen verwelkomen...
Argh die druk op de blaas is echt behoorlijk vervelend, heb dit ook al weken. Moet zeggen overdag gaat het wel maar 's avonds, soms moet ik het gewoon even wegblazen. Manlief zegt al steeds dat ie wel mag komen! Dan heb ik even last en dan reageert manlief gelijk ''Komt ie al?''. Helaas moeten we nog even geduld hebben!!!!!!! Ja ik zag het al aan je banner, in mijn vorige forum over de kwaaltjes had je ook al reageerd, wel grappig om te zien dat toch iedereen dezelfde kwaaltjes hebben.. Niet prettig, maar toch wel fijn om te weten dat ik niet de enigste ben! Jenna, leuke naam! Onze zoon gaat Boaz heten.