Ja die druk heb ik ook sinds gister van onder en soms zn gevoel of het wond is. En vooral die druk de blaas ggrr heb ik al weken...... Gisteravond tijdens wandelen had ik ook 2x een harde buik tenminste denk dat het dat is geweest... Ik kan het verschil niet van wel of niet, maar heb het gister anders gevoeld dan normaal. Gelukkig niet zoveel last van. Ook vaker rugpijn en als ik s nachts wil omdraaien moet ik eerst recht komen en me weduwen haha en kan dan pas draaien. Wat een leuke naam!!! Hoe heet jullie dochtertje?
Ja, er kwam steeds dat rondje dat hij aan het laden was.....Duurde een eeuwigheid haha Had exployer afgesloten en opnieuw gedaan en ineens stonden m'n teksten er wel! Onze dochter heet Alyshá Wat doe jij nou zoal, tijdens je zwangerschapverlof? Harde buiken, ik heb het nog niet gehad.....
Haha niet veel, als ik huishouden enzo gedaan heb maar bankhangen enzo. Vorige week voelde ik me echt down, maar nu probeer ik tog nog wat te genieten. Ik voel me schuldig als ik alleen maar op de bank zit haha Ook een mooi naam!! Ik weet niet of dat echt harde buiken zijn wat ik heb haha maat ik heb er gelukkig niet veel last van...
Enige wat ik weet van harde buiken is dat wanneer je er 1 krijgt je bijna niet meer kan bewegen en het behoorlijk pijnlijk moet zijn. Ik heb er nog geen kennis mee gemaakt, en hoop dat dat zo blijft. Heb sinds gisteren wel behoorlijk last van mijn rechter borst. Er loopt ook allemaal vocht uit :s Best wel vies! Straks even topic openen met de vraag wat ik er aan kan doen, of als er uberhaubt wat aan te doen is. Wou de verloskundige bellen maar spreekuur is net een half uur voorbij (Niet zo slim.)
Ja pijn hebben ze me nogg niet gedaan alleen toen we laatst met hond ant lopen waren moest il ff stil blijven staan. Ow heb je topic al geopend? Ik zou niet weten wat het is, heb zelf nog geen lekkende borsten gehad of wat ze hier wel eens beschrijven. En anders mss toch morge ff vk bellen?