Hallo, Even een vraagje. Sinds twee dagen heb ik af en toe een heel klein beetje bloedverlies. Alleen bij het afvegen en als ik een klein beetje met het papiertje naar binnen ga (klinkt raar, maar wilde weten hoe en wat) het zijn echt hele kleine rode vlekjes/ stipjes (2/3 mm) en verder zit het niet in mn broekje of zie ik het niet bij het plassen en het is ook niet altijd. Het lijkt op bloedverlies als bij een wondje zeg maar. Verder heb ik wel eens buikpijn maar niet echt zware krampen ofzo. Moet ik mij zorgen maken of is dit niet echt nodig? maandag heb ik de echo. En nog een vraagje over symptomen. Ik ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger en heb tot nu toe bijna elke dag overgegeven of moest kokhalzen. Vandaag voel ik me ineens prima (ook wel fijn natuurlijk). Is het niet raar dat de misselijkheid ineens afneemt? alvast bedankt voor je tijd, groetjes Shartje
Hoi shartje, Door de zwangeschap word je baarmoeder en baarmoedermond heel goed doorbloed maar is het ook kwetsbaarder. Het kan dan gebeuren dat er een haarvatje springt en je wat bloedverlies hebt. Dit kan geen kwaad. Bij krampen en bloedverlies vergelijkbaar met een menstruatie meot je contact opnemen met je verloskundige!. Imke