Waar kan ik een leuke wagenspanner kopen voor mijn quinny en hoe kan ik deze dan het beste vast maken? Er is namelijk niet veel ruimte om iets vast te maken.
ik had bij onze quinny speedi sx zo'n knjiper met een beestje eraan en dan vastgemaakt aan het handvat van de kap zeg maar, snap je?
Dat hebben wij er nu aan hangen, nadeel is dat die zo hoog hangt voor haar, ze kijkt hierdoor tegen het buikje aan van het beest wat eraan hangt.
Ik heb er nu zo'n ding aanhangen van een speelkleed van Tiny love. Heb zo'n knuffelpopje aan dat handvat hangen en daar hangt dat ding aan (anders kon ik het niet vastmaken). Maar Eva kijkt er nog nauwelijks naar hoor. Zo'n wagenspanner zaten we ook al naar te kijken, maar inderdaad, hoe maak je die vast. Aan de zijkanten zou het eventueel wel moeten lukken iets vast te maken, maar dan moet je wel een lange wagenspanner hebben denk ik. Of misschien zelf verlengen. Leuke wagen heb je trouwens en natuurlijk ook een leuke naam voor je dochter .
Van tinylove hebben ze ook een universele wagenspanner, dit is een "knijpsysteem" knijp je vast aan de zijkanten van de reiswieg, past altijd.
ik had een nijntje wagenspanner van stof met klittebandsluitingen. Deze maakte ik vast een de staafjes van de opstaande kap. Dat ging hier prima.