Hallo allemaal, Gisteren had Giovanna rond een uurtje of 17.00 haar groentehap en 1danoontje gehad. Rond een uurtje of 19.00 gooide ze daar dus al de helft van uit. Gewoon zomaar ze had geen koorts of dergelijke. Haar laatste fles van een uurtje of 20.00 kwam er ook helemaal uit.. toen bleef ze spugen tot gal aan toe zo zielig! Zelfs water hield ze niet binnen...dit alles dus zonder koorts en zonder verder eigelijk ergens last van te hebben. Wij waren natuurlijk zo geschrokken dat we meteen naar de dokterspost zijn gegaan maar hij zegt dat het een buikgriep is. Ze heeft toen nog een paar keer gal gespogen en toen besloten wij maar om haar op onze kamer met een campingbedje te zetten aangezien ze steeds niet zelf uit haar spuug kwam. Vannacht ging het goed ze hield de paar slokjes water die ze nam binnen gelukkig, vannochtend had ze harstikke dorst/honger dus wij hadden een pyamapapje gemaakt voor der..helaas ook dit kwam er weer helemaal uit. Vanmiddag gaan wij o.rs. halen. Wie heeft er nog tips of weet wat we nu een beetje moeten doen want ik vind dit echt heel eng..
Als ik jou was zou ik de huisartsenpost bellen hoor! Ze houdt echt niets binnen, beter een keer teveel gebeld dan een keer te weinig! Sterkte!
Jeee wat zielig voor je meisje. Je kan er niet zoveel aan doen. Als het buikgriep is, moet ze het uitzieken. ORS is idd verstandig en gewoon vocht blijven aanbieden. Hou de plasluiers in de gaten (zolang ze plast, is het goed) en als ze suf wordt, de huisartsenpost bellen. Beterschap en sterkte
Hoi Channie, Ik zal gelijk even de HA post bellen. Ze kunnen jou ten eerste even laten informeren over hoe nu verder. Success meid xx Sal. Geef Giovanna een dikke kus van Moira
Ja ik ben gisteren al bij de post geweest. En volgens hem dus gewoon steeds aanbieden. Ze heeft net bijna een heel flesje water op want als ik de fles weer af wou pakken begon ze te huilen...nu maar duimen dat het binnen blijft! Zo niet dan sta ik idd vanmiddag weer bij de huisartsen post. En plas luiers heeft ze gelukkig ook nog anders was ik zeker allang weer bij de post geweest. Het rare is ook er is helemaal niks aan de hand behalve dat ze niks binnen houd..nou en dat vind ik raar voor een ''griepje''.
Fabian heeft sinds gisterenavond precies hetzelfde. Afgelopen nacht 3x zijn bed verschoond omdat hij alles ondegespuugd had. Vandaag weer de hele dag. Ik geef hem elk uur 70cc water en dat wissel ik af met ORS. Elke 3 uur geef ik hem 60cc en 2 schepjes flesvoeding. Heel veel succes ermee..
Hoi bedankt voor jullie antwoorden. Gister heeft ze alles binnen gehouden behalve de eerste fles. Vandaag heeft ze ook alweer alles binnen Dus het gaat weer goed gelukkig Groetjes Channie